השיחה: התייצבות מלאה לוועידת MAD

ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange נערכה בהצלחה, עם שלל אורחים שהגיעו מחו"ל למרות האירועים הביטחוניים

ועידת MAD / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange נפתחה הבוקר (ד') לצלילי אזעקה ויירוט מוצלח של כיפת ברזל.

באי הוועידה, שמיהרו לרדת לאולם המליאה שבקומה התחתונה והמוגנת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב - מחאו כפיים לדוברים מחו"ל, שעל אף האירועים הביטחוניים לא ביטלו את הגעתם, ובהם: גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בחברת Ogilvy&mether's; סטיבן ברבנק, מנהל שיווק אירופה בחברת Disney channel; פיט בלקשואו, מנהל שיווק דיגיטל ומדיה חברתית גלובליים בחברת נסטלה; ליו צ'ין, ראש מחלקת פורמטים בחברת JSBC מסין; לודוביק אטל, ראש מחלקת פיתוח בחברת TFI P; ג'ון רנלה, ראש מחלקת רכש TV2 בנורבגיה; ואוליבייה אגב, מנהל קריאייטיב בערוץ TVA קנדה.

עוד השתתפו: מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, הזוכה במדד המותגים של "גלובס" לשנת 2014 שנחשף היום בוועידה, אשר קיבל את תעודת הזכייה מחגי גולן, העורך הראשי של "גלובס"; חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר; רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק; אורן מוסט, נשיא גולן טלקום; פרופ' דיויד גילה, הממונה על ההגבלים העסקיים; אמיר גולדשטיין, מנכ"ל Todacell; יואב פרידור, מנכ"ל באזילה; איתן מדמון, מנכ"ל עיתון "גלובס"; יניב ויצמן, מנכ"ל חברת teenk פתרונות שיווק לצעירים; ריקי דרורי, דירקטורית שיווק אזורית בגוגל; עדו הר טוב, מנכ"ל משותף בגיתם; הפרסומאי יוסי לובטון; איילה חסון; דנה ויס; יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל; יפית גרינברג; הדס ליבר; אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס; מיכה רונן, מנכ"ל הוניגמן; אבי כץ, מנכ"ל ובעלי קופיקס; וסטלה הנדלר, מנכ"לית בזק.

ועידת MAD / צילום: איל יצהר תמר מצפי
 ועידת MAD / צילום: איל יצהר תמר מצפי