השיחה: מי זכה בתחרות הפורמטים של ארמוזה פורמטס?

ועוד מוועידת MAD: מי זכה בתחרות הקריאייטיב Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר?

אבי ארמוזה שי ברמלי / צילום: תמר מצפי
אבי ארמוזה שי ברמלי / צילום: תמר מצפי

שי ברמלי מפרמט וזוכה

שי ברמלי הוא הזוכה הגדול של תחרות הפורמטים FORMAGINATION מיסודה של חברת "ארמוזה פורמטס".

ברמלי, שזכייתו הוכרזה בוועידת MAD של "גלובס" שהתקיימה בשבוע שעבר, הציג את הפורמט "FAMILY DROP" - שעשועון אולפן שבו המשתתף נדרש להשליך את בני משפחתו התלויים מהתקרה בתוך מתקנים עגולים (ובטוחים) על לוח משחק משובץ, כשבכל משבצת מספר המסמל סכום כסף שבו רוצים לזכות.

הפרס שהוענק לברמלי: חוזה פיתוח והפצה ב"ארמוזה פורמטס" ותקציב של 50 אלף דולר להפקת פיילוט.

לוועידה הגיעו מעל 2,000 איש, כאשר מחצית מתוכם לקחו חלק בהצבעה של 3 הסטארט-אפיסטים שהם חלק מהחממה של אורנג'. לארוחת בוקר הגישו להם משתתפי "מאסטר שף" של העונה האחרונה מיטב מעדנים מפנקים, בדוכן תחת השם "סבאח אל נור" של חברת שלטי החוצות נור.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ובעלי "ארמוזה פורמטס", קרא בוועידה לשר התקשורת גלעד ארדן להמשיך ולקדם את יוזמת "ועדת איל", שקמה כדי לאפשר ליוצר לשמור על נתח הוגן ביצירה שלו ובכך להוות אלטרנטיבה שפויה לדיאלוג הכוחני מול חלק מהזכיינים, ולזמן את המפיקים לתת נייר עמדה תוך שמירה על סודיות.

"כאן במדינה דמוקרטית, שבה חופש הביטוי הוא ערך עליון, פעלו חלק מהזכיינים לבצע סיכול ממוקד בעבודת הוועדה, בכך שזימנו לשיחה את כל אותם המפיקים שפעלו להקמת הוועדה והבהירו להם מה יקרה אם הם יבחרו להופיע בפני הוועדה. כמובן שהם בחרו שלא להגיש נייר עמדה, למרות שהנושא הוא בנפשם.

"אדוני השר, אם חיפשת הצדקה נוספת לקיום הוועדה, הנה היא לפניך. אני קורא לך למצות עד תום את התהליך שבו התחלת, ולמצוא את הדרך שהוועדה תוכל לזמן את מי שתמצא לנכון ולאפשר להם להתבטא, תוך שמירת סודיות. רק כך תקבל את התמונה האמיתית על מצב שוק הטלוויזיה בישראל".

עוד אמר ארמוזה: "היוצרים הישראליים חיים במציאות ריכוזית ולא תחרותית שמנצלת זיכיון שניתן להם מטעם המדינה כדי לחסום שיח ציבורי פתוח ולחסום את התנאים הנדרשים לקיומה של תעשיית יצירה, הפקה וייצוא משמעותית".

עם חבר השופטים נמנו פיגורות מהתעשייה בארץ ומהעולם: ארמוזה; מיקה אלמוג, לקטורית מטעם קרן ההשקעות TVFF; לו (לוסי) צ'אן, מנהלת תחום פיתוח ב-JSBC, האחראית על פיתוח ורכש הפורמטים הבינלאומיים בערוץ השלישי בגודלו בסין; לודוביק אטל, מנהל הפיתוח של חברת ההפקות של - TF1, הערוץ המסחרי הגדול בצרפת; ג'ון ריינלה, ראש מחלקת הרכש של TV2, הערוץ המסחרי הגדול בנורבגיה; ואוליביה אגבי, מנהל קריאייטיב ב-QMI Content - חברת ניהול התוכן של קבוצת Quebecor Media וערוץ TVA - קבוצת המדיה הגדולה בקנדה הצרפתית.

ועידת MAD - ארמוזה וברמלי / צילום: תמר מצפי
 ועידת MAD - ארמוזה וברמלי / צילום: תמר מצפי

ועידת MAD - ריינלה, צ'אן, ארמוזה, אגבי,אלמוג ואטל / צילום: תמר מצפי
 ועידת MAD - ריינלה, צ'אן, ארמוזה, אגבי,אלמוג ואטל / צילום: תמר מצפי

משתתפי מאסטר שף / צילום: תמר מצפי
 משתתפי מאסטר שף / צילום: תמר מצפי

התותחים של ענף הפרסום

נעמה דוד ממשרד הפרסום מקאן ויואב סיבוני מגיתם BBDO הם שני הזוכים בתחרות הקריאייטיב השנתית Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר, יו"רית התחרות.

הפרזנטציה שכל אחד מהפרסומאים הצעירים הציג שכנעה את חבר השופטים כי הם ההבטחה הבאה של עולם הפרסום הישראלי שתייצג אותנו בתחרות הפרסום הבינלאומית - LIA-London International Awards, הנחשבת לאוסקר של עולם הפרסום ותתקיים השנה בלאס וגאס בחודש אוקטובר. דבר זכייתם הוכרז בוועידת MAD של "גלובס" ואורנג' שהתקיימה ביום רביעי האחרון.

ליבר שדיברה בוועידה אמרה: "למרות הטילים ששורקים שם בחוץ, ולמרות המלחמות שמתחוללות כאן בבית פנימה - בתוך הענף, לתעשייה הזו יש עתיד מבטיח, והעתיד הזה הוא אתם, צעירי הענף, ומחובתנו, זקני השבט, להתוות לכם את הדרך על מנת שתפרחו, תצליחו ותשמרו לנו על הפרסומות בברייק".

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום, אמר בוועידה: "אין לנו ספק ששיתוף-פעולה מעין זה יחשוף את אנשי הקריאייטיב הצעירים למידע וכיוונים חדשים שתעשיית הפרסום העולמית צועדת לעברם".

עם חבר השופטים נמנים: אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום; שני גרשי, סמנכ"ל קראייטיב גיתם BBDO; טל רביב, סמנכ"ל קראייטיב מקאן-אריקסון; טל ריבן, סמנכ"ל קראייטיב אדלר-חומסקי & ורשבסקי; בן סבר, סמנכ"ל קריאייטיב גליקמן-נטלר-סמסונוב; יורם לוי, שותף וסמנכל קראייטיב ברוקנר-נטע-יער; ארז מיטל, סמנכ"ל קראייטיב לעומק התודעה; נדב פרסמן, סמנכ"ל קראייטיב באומן-בר-ריבנאי; וענת ביין-לובוביץ', כתבת הפרסום של "גלובס".

הדס ליבר / צילום: תמר מצפי
 הדס ליבר / צילום: תמר מצפי

יגאל בראון / צילום: תמר מצפי
 יגאל בראון / צילום: תמר מצפי

נעמה דוד / צילום:תמר מצפי
 נעמה דוד / צילום:תמר מצפי

יואב סביוני / צילום: תמר מצפי
 יואב סביוני / צילום: תמר מצפי