פרטנר תזכה חיילים בעזה שאינם יכולים להשתמש במכשיר

מדובר בחיילי מילואים וסדיר, לקוחות הסלולר של פרטנר וכן לקוחות החברה-הבת 012 מובייל, אשר לא היה באפשרותם לבצע שימוש במכשיר למעלה מ-48 שעות רצוף ■ לפי הערכות, סך הזיכוי יסתכם בסכום של עד מיליון שקל

חברת פרטנר נרתמת למען חיילי צה"ל בשירות הסדיר ובמילואים שנמצאים בעזה ובאזור עוטף עזה, ותזכה אותם על התקופה שלא התאפשר להם להשתמש במכשיר הנייד.

מדובר על לקוחות הסלולר של פרטנר וכן לקוחות החברה-הבת 012 מובייל, אשר לא היה באפשרותם לבצע שימוש במכשיר למעלה מ-48 שעות רצוף.

המהלך של פרטנר הונע בעקבות בקשה של הורה לחייל, אשר פנה לכל חברות הסלולר וביקש לשקול את האפשרות לא לחייב את החיילים המצויים בפעילות מבצעית, אשר לא התאפשר להם השימוש בשל כניסתם לעזה ודממת האלחוט שנהוגה שם.

עדיין לא ברור איך יתבצע בדיוק הזיכוי, אך לפי הערכות, הוא יסתכם בסכום של עד מיליון שקל. הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי בחשבונית החודשית.

פעילות זו של פרטנר מצטרפת לפעיליות אחרות שנוהגת החברה על רקע מבצע "צוק איתן": החברה מרחיבה החל מ-17 ביולי את נפח הגלישה הסלולרית ל-10 ג'יגה ללא תשלום ועד סוף חודש יולי; ותאפשר צפייה בכל תכני הטלוויזיה והפורטל ובאפליקציה MyHDTV ללא תשלום עד סוף יולי.

בנוסף, פרטנר שולחת מדי יום, בתיאום עם צה"ל, החל מתחילת המבצע הצבאי 3 ניידות לאזורי הכינוס של החיילים בעוטף עזה. הניידות מצוידות בגנרטורים, מטענים לכל סוגי המכשירים, סוללות מוטענות, מכשירים ניידים, בכדי לאפשר לחיילים קשר עם הבית.

החברה גם מרחיבה את קיבולת אתרי הסלולר באזורי המתיחות כדי לאפשר הקמה ורציפות שיחה בעתות עומס.

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, אמר היום (ד') ל"גלובס", כי "כולנו עם בנינו בעזה, וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו פתוחים גם לעשות יותר, ונשמח לעזור עוד לחיילים - זה כאין וכאפס לעומת מה שהבנים שלנו עושים שם בעזה".