אינסטגרם עורכת סקרים לגבי אפקטיביות הפרסום אצלה

הרשת החברתית לשיתוף תמונות מציעה את הסקרים כחלק מעסקת חבילה עבור מפרסמים גדולים

מכשירה את הקרקע לקמפיינים ולפעילות שיווקית נוספת? משתמשים רבים ברשת שיתוף התמונות אינסטגרם מדווחים כי בשבועות האחרונים הם נשאלו שאלות בסקר לגבי קמפיינים ותמונות של גופים מסחריים שהעלו תמונות ברשת.

כך למשל, נשאלו המשתמשים "האם ראית את הפוסט של רשת שואוטיים לגבי הסדרה 'הסקס של מאסטרס'?". שאלה אחרת נגעה לתדמית של airbnb ולנכונות של הגולשים לקנות בגדים מרשת מסוימת.

הסקרים הללו הם אחת השיטות של אינסטגרם ושל המפרסמים לדעת האם הקמפיינים בפלטפורמה הזאת אכן עובדים.

הסקרים החלו עם פתיחת הפלטפורמה לפעילות פרסומית לפני מספר חודשים, אך יותר משתמשים מדווחים כעת שהם רואים אותם, וזאת עקב התגברות מספר המפרסמים - כך מסר דובר מטעם פייסבוק המחזיקה באינסטגרם.

מספר השאלות בסקר תלוי במטרות של המפרסם, והן בדרך-כלל נעות בין 5 ל-10 בכל פעם. הדובר מסר בהקשר זה כי מדובר בכלי מקובל לקבלת פידבק מהגולשים.

למפרסמים בפלטפורמה מוצעים הסקרים כחלק מעסקת חבילה ללא תשלום נוסף, אך השימוש בכלי תלוי בהיקף הפרסום ובמטרותיו. התשובות משמשות את הפלטפורמה לגיבוש האימפקט של הקמפיין ולמתן חומר למחשבה למפרסמים לגבי קמפיינים שעבדו נכון או כאלה שנכשלו בהשגת החשיפה המבוקשת.

יש לציין כי אינסטגרם אינה מעבירה למפרסמים את המידע הגולמי, אלא מספקת דוח הכולל את הנתונים אודות החשיפה והמעורבות לקמפיין.