כך חיילי צה"ל שנמצאים בעזה ישמרו על קשר עם הבית

יוזמה חדשה של פרטנר בשיתוף האגודה למען החייל ודואר ישראל: גלויות שהופקו עבור חיילי צה"ל, שבעזרתן הם יכולים למסור "ד"ש מהשטח" ■ גם פלאפון ומועדון "יותר" יצאו במהלך שיאפשר ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם

חיילים / צילום: רויטרס
חיילים / צילום: רויטרס

חיילי צה"ל שנמצאים כיום בעזה במסגרת הלחימה במבצע "צוק איתן", לא יכולים מטבע הדברים להשתמש במכשירי הסלולר שלהם מטעמי ביטחון, ולפיכך לא יכולים להיות בקשר עם הבית והמשפחה. חיילי סדיר ומילואימניקים נכנסים ויוצאים משטחי הרצועה לשטחי הכינוס בישראל, אך לעיתים מדובר במספר ימים, ולעיתים נמנע מהם קשר עם הבית לתקופה ארוכה יותר.

יוזמה חדשה של פרטנר, בשיתוף האגודה למען החייל ודואר ישראל, מנסה לענות על הצרכים האלה של קשר עם הבית לחיילים. פרטנר מחלקת לחיילי צה"ל גלויות שהופקו במיוחד עבורם, שבעזרתן הם יכולים למסור "ד"ש מהשטח" למשפחותיהם.

הגלויות מחולקות לחיילים בעזרת הניידות של פרטנר שנוסעות מדי יום מתחילת מבצע "צוק איתן" לשטחי הכינוס סמוך לרצועת עזה. הגלויות יעברו לחיילים, וכשיחזרו הן יימסרו לבית המיון המרכזי של דואר ישראל, אשר ישלח אותן ליעדן באופן מיידי.

במקביל, חברת פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל יצאו במהלך משותף, שיאפשר ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם. החל מהיום יגיעו לאזורי הכינוס בדרום ניידות מיוחדות של פלאפון ובהן מכשירים שיאפשרו לחיילים שאין ברשותם מכשיר נייד, ליצור קשר עם משפחתם, לאחר תקופה ארוכה שלא היו בקשר עם הבית.