סנדרה בולוק - השחקנית הכי מתוגמלת בהוליווד עם 51 מיליון דולר

במקום השני בדירוג "פורבס": כוכבת "משחקי הרעב" ג'ניפר לורנס עם הכנסות של 34 מיליון דולר בשנה החולפת ■ ג'ניפר אניסטון במקום השלישי עם 31 מיליון דולר

סנדרה בולוק / צילום: רויטרס
סנדרה בולוק / צילום: רויטרס

סנדרה בולוק היא השחקנית המתוגמלת ביותר בהוליווד, עם הכנסה של 51 מיליון דולר (30 מיליון ליש"ט), לדברי "פורבס". דירוג "פורבס" מתייחס לתקופה שבין יוני 2013 ליוני 2014.

אשתקד ניצבה אנג'לינה ג'ולי במקום הראשון, ובולוק הייתה במקום השביעי עם הכנסה של 14 מיליון דולר. אך בעיקר הודות לתפקידה במותחן המדע הבדיוני "כוח משיכה" של אלפונסו קוארון הוכפלה הכנסתה ביותר מפי שלושה.

הסרט "כוח משיכה", שעבורו קיבלה בולוק את פרס האוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר, גרף הכנסות של 716 מיליון דולר ממכירות כרטיסים ברחבי העולם. הסרט "עצבניות אש", שבו שיחקה בולוק בת ה-50 לצדה של מליסה מקרתי, נחל גם הוא הצלחה יחסית, עם הכנסות של 230 מיליון דולר ממכירת כרטיסים.

כוכבת "משחקי הרעב", ג'ניפר לורנס, ניצבת במקום השני ברשימה, עם הכנסות של 34 מיליון דולר. לורנס בת ה-23 הופיעה בכמה סרטים מצליחים מאז יוני 2013, כולל "אקס-מן: העתיד שהיה" ו"חלום אמריקאי" וכן ב"משחקי הרעב 2: התלקחות".

ג'ניפר אניסטון הגיעה למקום השלישי בזכות הכנסות של 31 מיליון דולר. רווחיה של אניסטון כוללים גם הכנסות מהקומדיה "אנחנו המילרים" מ-2013, שהניבה 269 מיליון דולר ממכירות כרטיסים ברחבי העולם.

גווינת' פאלטרו נמצאת במקום הרביעי, עם הכנסות של 18 מיליון דולר, בעיקר מתפקידה ב"איירון מן 3" של מארוול, שהיה הסרט המכניס ביותר של 2013. אך רווחיו של רוברט דאוני, שכיכב לצדה של פאלטרו ב"איירון מן", מגמדים אפילו את 51 מיליון הדולר של בולוק.

דאוני, שניצב זו השנה השנייה ברציפות במקום הראשון ברשימת השחקנים המתוגמלים ביותר, הרוויח 75 מיליון דולר מאז יוני 2013. נתון זה כולל את התשלום שקיבל השחקן בגין הופעתו בסרט ההמשך העתידי של "הנוקמים", "עידן האולטרון" וכן את התשלום בגין הופעתו ב"איירון מן 3".

המתוגמלות ביותר בהוליווד / צילום: רויטרס
 המתוגמלות ביותר בהוליווד / צילום: רויטרס