אול אובר: האוברל עושה הקיץ קאמבק אופנתי מרשים

האוברולים, על שלל סגנונותיהם, צצים אלינו מכל עבר גם העונה, ונראה שהם כאן כדי להישאר

על אף שהוא מכונה גם סרבל, הוא אינו מסורבל כלל - להיפך: הוא נשי, נוח, סקסי ואם בוחרים אותו נכון הוא בדרך-כלל גם מחמיא מאוד. בין אם אתן אוהבות את הז'אנר או מסתייגות ממנו, אם לשפוט על-פי הקולבים בחנויות, האוברול (חליפת הבד השלמה), עושה כבר כמה עונות ברציפות קאמבק אופנתי מרשים ונראה שהוא כאן כדי להישאר.

במקור, הומצא האוברול כסרבל עבודה, עשוי אריג כחול עבה המכונה דנים (ג'ינס), עבור הכורים והבוקרים של המערב האמריקני. בשנות ה-80, הגרסה המאסיבית-גברית שלו הפכה אופנתית גם בקרב הנשים, ושלושה עשורים מאוחר יותר האוברול עבר מתיחת בד משמעותית, והותאם היטב לפרופורציות הנשיות בשלל גרסאות, צבעים ובדים: מונח במותן, חשוף בחזה, קצר לבעלות רגליים ארוכות, ארוך לנמוכות.

העונה, חברות הדנים, כמו דיזל ו-LEE למשל, עושות כבוד להיסטוריה עם גרסאות מתוחכמות ומרשימות לאוברול הג'ינס, בבדי דנים דקים, במראה מלא בשיק נונשלנטי. לעומת זאת, את הגרסה האלגנטית ביותר של האוברול, תמצאו ארוכה בצבע השחור, לעיתים בגזרת סטרפלס, לעיתים במראה מתעתע שבין אוברול לשמלה. בין אלה, קיימות שלל אופציות נינוחות, אופנתיות וסקסית שבדומה לשמלה, אפשר ללבוש אותו (כמעט) לכל מקום.