חוזרים למציאות: 948 אלף צופים ב"האח הגדול" במוצ"ש

המהדורה המרכזית של חדשות 2 חוזרת השבוע לנתוני הצפייה הרגילים ורושמת 23.1% ■ "The Voice" של רשת חוזרת למסך עם 28% צפייה ביום שלישי

לוח השידורים השבוע הוא בסימן השלמות של התכנים שנדחו במהלך חודש עמוס בלחימה. פרט ל"האח הגדול", שלא פינתה את מקומה בערוץ 2 לכל אורך התקופה, שבו כעת אל המסך גם "הפרלמנט" של קשת ו"The Voice" של רשת, ששובצה בכל אחד מימי השידור של הזכיינית השבוע.

למרות השוני המהותי במסך, רף הצפייה הכללי לא חווה שינויים דרמטיים. התוכנית שזכתה לנתח הצפייה הגדול ביותר בזמן שידורה היא דווקא מהדורת יום רביעי של "האח הגדול", שזכתה אמנם לרייטינג נמוך ממשדר ההדחה של מוצאי שבת, אך הגיעה לנתח של 47.5% מכלל התוכניות ששודרו באותו הזמן.

"האח הגדול" של מוצ"ש היא התוכנית הנצפית של השבוע עם 948 אלף צופים בכלל האוכלוסייה ורייטינג של 34.1% בקרב משקי-בית יהודיים.

עונתה השנייה של "הפרלמנט", שהושקה השבוע, גרפה נתון מוצלח של 28.2% בקרב משקי-בית יהודיים וזכתה לחשיפה (לפחות 5 דקות צפייה רצופה) של קרוב למיליון צופים.

"The Voice" - שספגה פגיעה אמיתית בהשקתה בתקופת הלחימה, לאחר שקידום העונה האינטנסיבי התבטל כמעט לנוכח הצורך להוריד את התוכנית ולהשיבה מאותה נקודה אל לוח השידורים - שבה עם נתונים משביעי-רצון. שבוע השידורים החל עם תוכנית תזכורת ביום ראשון והתקדם עד לנתון צפייה של 28% במשקי-בית יהודיים ביום שלישי.

הבעיה היא שהשבוע נכנסת התוכנית לשלבים שבאופן טבעי גוררים נתונים צפייה נמוכים יותר, ולכן השלב שבו הייתה יכולה למצות את מלוא הפוטנציאל של הפורמט, די התפספס.

בתחום החדשות, מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עומדת על 23.1% השבוע. במוצ"ש, "חדשות השבת" עם דנה ויס עומדות על 20.5%, ואילו "המגזין" עם רומי נוימרק בערוץ 10 על 10.6%.

רצועה ששווה להאיר עליה בזרקור היא זו של חדשות השעה חמש אחר-הצהריים - שתי המהדורות צמודות מאוד, אך "מהדורה ראשונה" של חדשות 2 עם אורן וייגנפלד עומדת על 10.1% צפייה וגוברת על "חמש" עם רפי רשף בחדשות 10, שמסתפקת ב-8.5% צפייה.

רייטינג 17
 רייטינג 17