יהב דרייזין פורש מתפקיד מנכ"ל ענבר-מרחב G

נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף ■ ירון מרחב: "לצד מנהל הקריאייטיב הראשי בן סבר, את הניהול השוטף אעשה ביחד עם חן ענבר"

נמשכים השינויים הפרסונליים במשרד הפרסום ענבר-מרחב G: ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל המשרד, יהב דרייזין, פורש מתפקידו. נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף.

דרייזין החל את דרכו בענף הפרסום באדלר-חומסקי ולאחר מכן עבד בראובני-פרידן. לפני כ-3 שנים הצטרף לענבר-מרחב ונחשב שותף לעבודה של רובי ניסן - השותף ומנהל הקריאייטיב של המשרד בשנים האחרונות.

בשנה האחרונה, בין היתר על רקע שינויים השונים במבנה הבעלות במשרד - שכללו את כניסתה של G גרופ כשותפים במשרד וחתימת הסכם הייצוג עם יורו הבינלאומית - חלו מספר זעזועים גם בהתנהלות הפנימית הפרסונלית במשרד.

גיא קלנר, ששימש עד אז כמנכ"ל, פרש מתפקידו, וזמן קצר לאחר מכן החלו גם ניסן ודרייזין לגשש את דרכם החוצה. דרייזין החליט להישאר במשרד, ואף קודם לתפקיד מנכ"ל. ניסן נשאר אף הוא למספר חודשים נוספים, אך לאחרונה הוא החליט לפרוש ולמכור את מניותיו במשרד.

כפי שנחשף ב"גלובס", המשבצת הפנויה של מנהל קריאייטיב ראשי במשרד לא צפויה להישאר פנויה, ויאייש אותה בקרוב איש הקריאייטיב בן סבר.

דרייזן אישר את הידיעה ומסר: "אני עוזב משרד במגמת צמיחה, ושמחתי לקחת חלק בדרך רצופת ההישגים המרשימים שעשינו יחד. אני ממשיך לאתגרים חדשים".

ירון מרחב מסר כי "כחלק מהשינויים במשרד החלטנו ביחד על הפרישה של יהב. לצד בן סבר, שיהיה מנהל הקריאייטיב הראשי, את הניהול השוטף אעשה ביחד עם חן ענבר".