המחאה עבדה? מחיר כרטיס מקסימלי בליגת העל: 90 שקל

במינהלת הליגה בכדורגל החליטו לחלק את המשחקים ל-3 קטגוריות, כשהרף המקסימלי למחיר כרטיס יעמוד על 90 שקל (לפני עמלת משרד הכרטיסים)

יורם באומן, אורן חסון בישיבת מינהלת הליגה בכדורגל / צלם: תמר מצפי

בעקבות מחאת אוהדי הכדורגל בישראל שתפסה תאוצה בימים האחרונים סביב מחירי הכרטיסים למשחקי ליגת העל, התכנסה היום (ד') בצהריים מינהלת הליגה בכדורגל לישיבת חירום במשרדו של יו"ר הארגון, יורם באומן, ברמת-גן. בישיבה השתתפו גם מנכ"ל המינהלת, אורן חסון, ונציגי הקבוצות.

לאחר דיונים שנמשכו כ-3 שעות, הוחלט לחלק את משחקי הליגה ל-3 קטגוריות של תמחור:

"במשחקים בהם תהיה מעורבת אחת מ-5 הקבוצות 'הגדולות' (מכבי תל-אביב, הפועל תל-אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר-שבע) ייקבע מחיר מקסימלי של 80 שקל לכרטיס מבוגר", נמסר בהודעה רשמית מטעם המינהלת. "במשחקים בין 5 הקבוצות הגדולות לבין עצמן ובפלייאוף העליון (ממחזור 27 ואילך) נקבע מחיר מקסימלי בסך 90 שקל". הקטגוריה השלישית, על-פי המינהלת: "מחיר הכרטיסים לרוב משחקי הליגה יהיו במחיר אחיד של 50 שקל".

ההחלטה תקפה לעונת המשחקים הקרובה (2014/15). יש לציין כי המחירים הנקובים אינם כוללים עמלות בגין מכירה מוקדמת במשרדי הכרטיסים השונים, שיכולה להגיע לעיתים ל-15 שקל עבור כל כרטיס.

"מינהלת הליגה מודעת להתמודדות הקבוצות עם עלויות כבדות ביותר של אבטחה ושיטור ותפעל להורדת עלויות אלה", נמסר. "מינהלת הליגה רואה לנגד עיניה את טובת האוהדים והקבוצות - מדובר בצעד חשוב להבאת הקהל למגרשים".