חגיגות האליפות

מודי בר-און הוא אבן-הפינה של אולפן ליגת האלופות. מדובר בטאלנט אמיתי

מודי בר און / צלם: תמר מצפי
מודי בר און / צלם: תמר מצפי

"אולפן ליגת האלופות", ג'-ד' מ-21:00, ערוץ הספורט (על ארבעת ערוציו השונים)

אין חובב כדורגל שליבו לא ינתר הערב מהתרגשות, אך בגלל שבטלוויזיה עסקינן, איאלץ לזנוח את הכדורגל ולהתמקד בסיבות שבגללן צריך להתרגש כל חובב של תוכן ישראלי מקורי. מדובר בתוכנית שמכבדת את צופיה, שמנסה כל הזמן לחדש ולרגש ושמוגשת בידי אנשים נבונים שמבקשים לפנות לחובבי הכדורגל כאנשים נבונים ולא כציבור של בבונים.

אבן-הפינה של המשדר הוא מודי בר-און. כבר כתבתי כאן על בר-און יותר מפעם אחת, ולא רק בנושאים הקשורים לספורט: האיש הוא טאלנט. נקודה. אני יודע שמדובר בכינוי שהודבק כבר לכל "בוגראיליטי" שהפך ל"דוגמגיש", אבל במקרה של בר-און, התואר הזה מחזיר אותנו למקורות, לתקופה שאדם היה צריך להיות אשכרה מוכשר באמת כדי להיחשב כטאלנט.

אז נכון, פה ושם נערכים דברים במתכונת של ניסוי וטעייה: השילוב המוגזם של ספונסרים, מופע הסיום המוזיקלי שטוב שנגנז (אחרי יותר מדי שנים), האוהדים באולפן (עוד לא החלטתי אם זה טוב או רע) ועוד.

רק שלכל אלה צריך להוסיף עוד נתון אחד: יותר מ-20 שנה שבהן המשדר הזה מתקיים כמעט במתכונתו הנוכחית! במונחי טלוויזיה בכלל ובמונחי ישראליות בפרט, הנתון הזה הוא לא פחות ממדהים.

אז גם אם אתם לא נושמים כדורגל, יש לכם הערב (ג') סיבה למסיבה, כשאל המסך תשוב לעוד עונה אחת התוכניות הנבונות על המסך. איך אומר בר-און: תבלו.

* ציון: 9