הרשת החברתית: אהוד אולמרט - רגע לפני

איפה בילה אהוד אולמרט ערב לפני שהגיע לשמוע את שולה זקן בבית המשפט?

אהוד אולמרט /  צלם: קובי שרביט
אהוד אולמרט / צלם: קובי שרביט

עדים לתבוסה

אהוד אולמרט מצא את עצמו הבוקר (ב') בבית המשפט, מקשיב לעדותה של שולה זקן בתיק טלנסקי - בזירה שונה לגמרי מזו שבה בילה אמש (א') - היכל פיס ארנה בירושלים - כאשר צפה בקבוצת הכדורסל הפועל ירושלים מביסה את אלופת אירופה ויריבתה המרה, מכבי תל-אביב, במשחק שהסתיים בתוצאה 63:93.

בין המריעים או בין המאוכזבים במתחם ה-VIP נצפו גם: ניר ברקת, ראש העיר ירושלים; הפרסומאי ראובן אדלר; ציון תורג'מן ומוטי גמיש, מנהלי חברת אריאל היכל, מנהלת ההיכל; איזי כהן; אור אלוביץ'; אורי אלון, מנכ"ל קבוצת אלון ומבעלי הפועל ירושלים; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; ערן טוטנהאואר; שמעון ברזילי, יבואן סובארו; ובני לובל, זכיין אנגלו-סכסון ירושלים.

3 ימים לפני המשחק (ביום חמישי האחרון), אורנה ואיציק לוי, בעלי חברת התכשיטים Yvel, אירחו במרכז המבקרים של החברה ברמת מוצא את אירוע פתיחת עונת 2014/15 של הפועל ירושלים.

באירוע נכחו הנהלת ושחקני הקבוצה, ונותני החסות לקבוצה: אורי אלון והפרסומאי אייל חומסקי, מבעלי הקבוצה; אהרון פוגל, יו"ר צים; אבי בר, מבעלי ערוץ 20; צבי נתן, מחברת האחים נתן; לובל מאנגלו סכסון, ואחרים.

אגדת כדורגל בישראל

ג'ון בארנס, הנחשב לאגדת כדורגל אנגלית, השתתף אמש באירוע השקה של פעילות בינלאומית של המותג קרלסברג, שכותרתה PLAY WITH THE LEGENDS, ובמסגרתה משאית ועליה הדמיית מגרש כדורגל תנדוד באזורי בילוי ברחבי הארץ ותאתגר את המבלים לנסות להבקיע שער מנקודת הפנדל.

ניסו להבקיע: הראל חייקין, מנכ"ל קרלסברג ישראל; יזהר אפרתי, סמנכ"ל השיווק בחברה; דנה ברן, מנהלת השיווק של קרלסברג ישראל; אייל ברקוביץ, מנג'ר הפועל תל-אביב; תמיר ודורית כהן, בני משפחתו של כדורגלן העבר אבי כהן המנוח; ורז קינסטליך, סגן ראש עיריית ראשון-לציון.

 יזהר אפרתי, ג'ון בארנס והראל חייקין / צלם: שוקה כהן
  יזהר אפרתי, ג'ון בארנס והראל חייקין / צלם: שוקה כהן

הסרט של אאודי

חברי "מועדון הסרט הטוב" של לקוחות אאודי הגיעו ביום שישי האחרון להקרנת טרום בכורה של הסרט "Rosewater" בסינמה סיטי בגלילות, ולהרצאה של עורך חדשות החוץ של ערוץ 10, נדב איל, על "הרפובליקה האסלמית בין קיצוניות לגמישות".

מארגני האירוע טענו כי ההרצאה העניקה ערך מוסף לצפייה בסרט, המספר את סיפורו של עיתונאי איראני-אמריקאי שהתראיין למערכון סאטירי בנוגע לאיראן, אך הרשויות האיראניות לא הבינו את הבדיחה ופירשו את דבריו כבגידה, עצרו, חקרו ועינו אותו.

צפו ושמעו: יאיר המבורגר; אליעזר פישמן; אברהם ואילנה ביגר; רמי נוסבאום; יגאל וציפי לנדאו; דב קוטלר; רון וייסברג; אלקס הרטמן; משה ליאון; עמי אראל; צביקה גיור; אורי יהודאי; ד"ר יורם טורבוביץ'; דן אורנשטיין, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יבואנית אאודי; ניב אורון, מנהל חטיבת אאודי, משה אדרי ואחרים.

 אליעזר פישמן ועמי אראל / צלם: רונן טופלברג
  אליעזר פישמן ועמי אראל / צלם: רונן טופלברג

יובל לאנדרטת הנגב

מזג-האוויר הגשום לא העיב על חגיגות היובל לאנדרטת הנגב בבאר-שבע, שנחוגו במוזיאון באר-שבע לאמנות. התערוכה, המציינת 50 שנות קיום לאנדרטה, עוסקת כולה ביצירה בת ה-50 של הפסל הסביבתי דני קרוון.

קרוון סיפר באירוע על תהליך היצירה, שאותה הקדיש לאשתו שהיוותה עבורו מקור השראה.

היו שם גם: רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר-שבע, שאמר שלמרות שהאנדרטה מוצבת על גבעה גבוהה בפאתי העיר, היא הפכה למקום מרכזי בחייהם של לא מעט אנשים, וביקש מקרוון להתחיל לחשוב ולתכנן יצירה נוספת שתקשט את העיר; ח"כ רן כהן; שלמה יונס, מנכ"ל מכתשים לשעבר; ניסים סספורטס, מנכ"ל חברת כיוונים; עופר סלע, מנכ"ל הסינפונייטה הישראלית באר-שבע; המוזיקאי יוני רכטר; ד"ר דליה מנור, מנהלת מוזיאון הנגב לאמנות; עדי אנגלמן, אוצרת התערוכה; ד"ר חפצי זוהר, סגנית ראש עיריית באר-שבע; ואחרים.

דר' דליה מנור, רוביק דנילוביץ', דני קרוון, דר' חפצי זוהר וניסים סספורטס/ צלם: מוזיאון הנגב לאומנות
 דר' דליה מנור, רוביק דנילוביץ', דני קרוון, דר' חפצי זוהר וניסים סספורטס/ צלם: מוזיאון הנגב לאומנות