בסוף השבוע: אתר מדלן יערוך יריד דירות בגני התערוכה

בין החברות שלוקחות חלק ביריד: אפריקה ישראל, י.ח דמרי, אאורה ישראל, מנרב, קרדן נדל"ן, חנן מור, לוינשטיין, צרפתי, בוני התיכון

משכנתא נדלן רשישת דירה / צילום: shutterstock
משכנתא נדלן רשישת דירה / צילום: shutterstock

חברת "בית בישראל" בשיתוף אתר "מדלן" ייערכו בסוף השבוע הקרוב יריד מכירות גדול, שיציע לציבור הרוכשים דירות חדשות ברחבי הארץ. ביריד, שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב, יקחו חלק חברות בנייה, חברות שיווק נדל"ן, בנקים למשכנתאות, יועצי הסברה ועוד.

היריד ייערך במשך יומיים בין התאריכים 7-8 בנובמבר (ביתן 10) ויכלול לצד דוכני המכירות גם כנסי הסברה לציבור משפרי הדיור ולזכאי מע"מ 0% על היבטיו השונים. כזכור, תוכנית מע"מ אפס צפויה להתאשר בעוד כשבועיים, ולדברי מארגני הכנס, המבקרים ביריד יוכלו לשמוע על ההזדמנויות שעומדות בפניהן, ולהתחיל בהליך רכישת הדירה כעת, על מנת למנוע מצב שבו תיווצר התנפלות של זכאים על דירות המוצעות ללא מע"מ מיד לאחר כניסת החוק לתוקף.

בין החברות שלוקחות חלק ביריד: אפריקה ישראל, י.ח דמרי, אאורה ישראל, מנרב, קרדן נדל"ן, חנן מור, לוינשטיין, צרפתי, בוני התיכון, פרשקובסקי, פרץ בוני הנגב, צמח המרמן, רוטשטיין, גיא ודורון לוי, בריגה, דונה, מבנה, ארזים, נתיב פיתוח, ועוד.

לדברי אמיר ווינשטוק, מייסד אתר מדלן: "רוכשי הדירות מבולבלים לכן החלטנו לראשונה בישראל לערוך יריד שבו יוקם אולם הרצאות שכולו מוקדש להסברה. חשוב לנו שמשפחה תרכוש דירה רק אחרי שמוצגים בפניה כל האלמנטים החשובים כמו מה יישאר מהנוף גם אחרי שהשכונה תוקם, אילו מוסדות לימוד יוקמו בשכונה ומה ההתנהלות המשפטית הנכונה מול הקבלן. עד כה נרשמו להרצאות השונות ביריד למעלה 3,000 נרשמים והדבר מעיד על הצורך של הציבור לעשות סדר בכאוס ששולט היום בענף".

עוד מציין ווינשטוק, כי ההרצאות ביריד יסייעו למשתתפים להבין היכן עומדות תוכניות הממשלה שעל הפרק ומה השלכותיהן. הרצאה מיוחדת תועבר לזכאי מע"מ 0 ולמשפרי דיור שאינם זכאים, כדי שילמדו כיצד עליהם להפיק את המירב מההתערבות המשמעותית של הממשלה בשוק הנדל"ן.

לדברי חנן מור יו"ר קבוצת הנדל"ן חנן מור המשתתפת ביריד: "בימים של חוסר וודאות בענף הנדל"ן עקב המתנה לאישור תכנית מע"מ 0% בממשלה, לצד עלייה במחירי הדירות, ישנה חשיבות עליונה בעריכת יריד מכירות שמשלב הסברה על מנת להעניק לרוכשים כלים וידע שחסר לרכישת דירה".

לבאי הכנס תחולק חוברת בת 70 עמודים ובה סקירה על השכונות המובילות בהן מוצעות דירות חדשות למכירה, עם נתונים על מוסדות החינוך הקרובים, הפארקים, וכד', שערכה חברת מדלן.