רשמית: CAL תעניק חסות לנבחרת ישראל תמורת 600 אלף שקל

על ההסכם המתגבש פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ החוזה יכלול גם את משחקי הנבחרת הצעירה ואת חצאי גמר וגמר גביע המדינה של עונת 2014/15

נבחרת ישראל בכדורגל / צילום: רויטרס
נבחרת ישראל בכדורגל / צילום: רויטרס

חברת כרטיסי האשראי Cal חתמה רשמית עם ההתאחדות לכדורגל על הענקת חסות לנבחרת ישראל בכדורגל במשחקי מוקדמות יורו 2016, כמו למשחקי הנבחרת הצעירה ולמשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה של עונת 2014/15.

על הסכם הספונסרשיפ המתגבש פורסם לראשונה ב"גלובס". על-פי הערכות, היקפו הוא 600 אלף שקל. Cal תהיה הספונסרית הגדולה השנייה של נבחרת ישראל בכדורגל, אחרי בית ההשקעות אלטשולר-שחם.

במסגרת ההסכם, ל-Cal יינתנו הטבות פרסומיות וקידום מכירות לחברה: הופעת לוגו החברה בפרגוד הראיונות, מיתוג האצטדיון ותא הכבוד במשחקי מוקדמות היורו שכולל את הצבת שלטי החברה וכו'. בנוסף, ישולבו חומרי פרסום באתר ההתאחדות ובחוברות המשחקים.

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, מסר: "אנו רואים חשיבות גדולה וכבוד רב בבחירה של חברת Cal להצטרף לרשימת נותני החסות של נבחרות ישראל. אני מאמין כי זאת תחילתו של מסע משותף ארוך, שיסייע רבות לנבחרות ישראל, והלוואי שגם יאפשר לנו לחגוג יחד הצלחות גדולות". דורון ספיר, מנכ"ל Cal: "ההחלטה לתמוך בפעילות הנבחרת הלאומית של ישראל היא החלטה טבעית היות שחברת Cal, כרטיסי אשראי לישראל, כשמה כן היא - מחוברת להוויה הישראלית ולמה שמייצג את ישראל".

הנבחרת הבוגרת של ישראל תשחק ביום ראשון הקרוב באצטדיון סמי עופר מול בוסניה (21:45), אחרי שפתחה את קמפיין המוקדמות שלה עם 6 נקודות מתוך 6.