דבר ה"מנודה": אביחי ידין תובע ממכבי חיפה 6.9 מיליון שקל

הקשר, שמחזיק בחוזה אצל הירוקים עד לקיץ 2017 - דורש את השכר שלא שולם לו מתחילת העונה, כמו גם פיצוי נזיקי בגין מניעת יכולת השתכרות עתידית

אביחי ידין / צלם: האתר הרשמי של מכבי חיפה
אביחי ידין / צלם: האתר הרשמי של מכבי חיפה

אביחי ידין, קשר מכבי חיפה שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון העונה, לא נכלל בסגל באף משחק ושייך לאוסף "המנודים" של הירוקים - הגיש היום (ג') למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, באמצעות עו"ד רועי רוזן, תביעת ענק נגד הקבוצה, בסך של קרוב ל-7 מיליון שקל.

ידין, 28, דורש בתביעה לשלבו בקבוצה ולתת לו "הזדמנות הוגנת ושווה" להתחרות על מקום בסגל. בנוסף, הוא דורש מהמועדון להעביר לו את השכר שלא שולם לו מתחילת עונת 2014/15 (שלושה חודשי עבודה שמצטברים ל-415.1 אלף שקל), כמו גם את הזכויות הסוציאליות ותשלומי שכר דירה.

בנוסף, דורש ידין התחייבות לקבל את מלוא שכרו עד תום החוזה שלו בקיץ 2017, או לחילופין לקבל פיצוי נזיקי מיידי בגין מניעת יכולת השתכרות עתידית, והפסד הכנסות עקב "חיסול הקריירה", בסך מוערך של 6.94 מיליון שקל (לפי שכר שנתי של 1,735,572 שקל בחוזה לארבע עונות).

עו"ד רוזן: "התביעה הוגשה בלית ברירה ומהווה גם כתב מחאה כנגד תופעת מחאת 'הנידוי' הבזויה שהפכה לאופנתית בכדורגל שלנו, אשר הגיעה לשיא שלה במקרה הזה. מכבי חיפה, שרדפה וחיזרה אחרי השחקן לפני שנתיים, וגרמה לו לבחור בה מבין שלל ההצעות שהיו לו, איבדה בו עניין והחליטה שלא מתחשק לה לקיים את החוזה איתו". ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "דברנו ייאמרו בבהירות היכן שצריך".