הסכם חסות לביברס נאתכו עם אדידס ישראל

כוכבה של צסק"א והנבחרת ינעל בשנתיים הקרובות את דגם ה-f50 של החברה: "גאה להצטרף לחברה המובילה בעולם בתחום"

הכדורגלן הישראלי ביברס נאתכו, שמככב בליגה הרוסית במדיה של צסק"א מוסקבה, והיה מגיבורי הניצחון של הנבחרת השבוע על בוסניה במסגרת מוקדמות יורו 2016 -חתם אתמול (ב') על הסכם חסות אישי ויוקרתי עם אדידס ישראל.

"ענקית הספורט אדידס מודיעה על הצטרפותו למשפחת שלושת הפסים", נמסר בהודעה רשמית מטעם אדידס. "בהמשך לחוזה שנחתם אתמול במשרדי החברה בחולון, הוא יצטרף לרשימת שחקנים מובילים המשתפים פעולה עם חברת אדידס: החל מ-2015 ינעל נאתכו במשך שנתיים את נעלי הכדורגל הקלות בעולם - דגם ה-f50 של אדידס. בכך מצטרף נאתכו לשורה של שמות ידועים בעולם הכדורגל שנועלים את נעלי אדידס, ביניהם ליאו מסי, גארת' בייל, מסוט אוזיל, חאמס רודריגז, קארים בנזמה, בסטיאן שווינשטייגר, ובישראל - עדן בן בסט".

שלום מולייב, מנכ"ל אדידס ישראל, מסר: "אני שמח וגאה על ההסכם שנחתם בין אדידס ובין ביברס נאתכו. הצלחתו המזהירה על המגרש שלשום העידה שוב על יכולותיו יוצאות הדופן ועל היותו מהשחקנים הטובים שידעה ישראל. אני מאחל לו המשך הצלחה ולנבחרת ניצחונות רבים נוספים, בתקווה שהפעם נגיע ליורו".

נאתכו עצמו אמר: "אני מודה על האמון הרב שמביעה בי חברת אדידס, גאה להצטרף לחברה המובילה בעולם בתחום ומאמין שההישגים הגדולים עוד לפנינו".