ועד עובדי זאפ גרופ הכריז על סכסוך עבודה

זאת "לאור סירוב ההנהלה להכיר בוועד העובדים הלגיטימי, ולאחר שעשינו מספר רב של ניסיונות להגיע להכרה בוועד בצורה הולמת ובהידברות, וההנהלה עמדה בהתעקשותה שלא לכבד את רצון העובדים"

זאפ
זאפ

ועד עובדי זאפ הכריזו על סכסוך עבודה. במכתב ששלח הוועד מטעם ההסתדרות הלאומית נכתב כי "לאור סירוב ההנהלה להכיר בוועד העובדים הלגיטימי והחוקי שהקמנו, ולאחר שעשינו מספר רב של ניסיונות להגיע להכרה בוועד בצורה הולמת ובהידברות, וההנהלה עמדה בהתעקשותה שלא לכבד את רצון העובדים, בלית ברירה הכרזנו אתמול על סכסוך עבודה".

"המשמעות היא שבעוד כ-15 ימים נוכל להתחיל לנקוט בפעולות ארגוניות כגון עיצומים, שביתה והפגנות", נכתב.

"שימו לב - להנהלה או מי מטעמה אסור להתערב בעניין הסכסוך או להביע עמדה אל מול אי אילו עובדים, ואנו קוראים לכם לתעד כל ניסיון שכזה מטעם כל גורם ניהולי או שנשלח מטעמם, כפי שעשיתם במהלך ההתארגנות. אנו מקווים כי הנהלת החברה תתעשת, תכבד את רצון העובדים ואת החוק ותיכנס עמנו למשא-ומתן פורה, ואז נוכל להימנע מהליכים ארגוניים".

מקבוצת זאפ נמסר בתגובה: "זאפ מכבדת את עובדיה ורואה את פעילותם כפעולה לגיטימית, כל עוד היא לא מפריעה לפעילות. להנהלת החברה יש מחלוקת לגבי הנתונים. ההנהלה ביקשה מההסתדרות הלאומית להציג בפניה מידע נוסף, ולצערנו ההסתדרות טרם עשתה זאת".