קרן Plus Ventures תשקיע במיזמים מהמכללה למינהל

קרן ההשקעות חתמה על על שיתוף פעולה עם המסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון ■ במסגרת שיתוף הפעולה, הקרן תהיה מעורבות בתוכנית היזמות -ותספק ליווי ומנטורינג מקצועי, לצד מענק של 10,000 שקל לכל מיזם של סטודנטים

הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ  סטארט אפ  הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as
הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ סטארט אפ הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as

קרן ההשקעות Plus Ventures של יוסי מולדובסקי חתמה על שיתוף פעולה עם המסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון, במסגרתו תשקיע עשרות אלפי שקלים במיזמים מובילים של סטודנטים במסגרת תוכנית היזמות של בית הספר למדעי המחשב.

במסגרת שיתוף הפעולה, הקרן תהיה מעורבות בתוכנית היזמות - אותה יזמו ד"ר יהודה אלמליח, דיקאן ביה"ס למדעי המחשב וערן שוסט, מנהל התוכנית - ותספק ליווי ומנטורינג מקצועי, לצד מענק של 10,000 שקל לכל מיזם של סטודנטים בשנה שלישית שיתקבלו לתוכנית.

במכללה ציינו כי הסכום הראשוני יאפשר לסטודנטים להמשיך ולגבש את הרעיון לכדי סטארט-אפ של ממש. בתום שנת הלימודים ובסיומה של התוכנית, ייבחר המיזם המצטיין והוא יקבל סכום של 50 אלף שקל לקידום הפרויקט לשלב הבא, לצד משרדים במכללה למינהל למשך ארבעה חודשים.

יהודה אלמליח, דיקאן ביה"ס למדעי המחשב במכללה למינהל, אמר כי "המכללה למינהל ממשיכה להעמיק את הקשר שהיא מקיימת עם התעשייה, וזאת במטרה לחשוף את הסטודנטים לחברות מובילות במשק ולהכין אותם לשוק התעסוקה. הסטודנטים בתוכנית החדשה יזכו להשקעה נדיבה שתאפשר להם לפתח את המיזם עליו הם עובדים ואולי אף לפרוץ לשוק עם סטארט-אפ חדשני".

יוסי מולדבסקי, יו"ר Plus Ventures, הוסיף כי "אנחנו מאמינים שמתוך תוכנית היזמות של המכללה למינהל עשויים לצמוח מיזמים איכותיים שיוכלו, בעזרת התוכנית והליווי שלנו, להפוך לחברות בנות קיימא. במוסדות האקדמיים בישראל מצויים יזמים מבריקים ואנו ב-Plus שמחים לסייע להם להפוך חלום למציאות".

לדברי רועי אורון, מנהל ההשקעות בקרן Plus Ventures, החברה השקיעה עד היום בעשרות סטארט-אפים, בהם Yotpo, MyPermissions, Yevvo, Carambola ועוד.