חודשה מכירת המנויים למשחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2016

המאזן המושלם יוביל לסולד-אאוט? עד כה הבטיחו את מקומם כ-14 אלף אוהדים בשני המשחקים שנותרו בסמי עופר, וכ-6,500 באלו שיתקיימו בטדי

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ב') על חידוש מכירת המנויים למשחקי הבית שנותרו לנבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2016. בהתאחדות מקווים כי הפתיחה המצוינת של הקמפיין (9 נקודות מתוך 9 אפשריות ומקום ראשון בבית המוקדמות) תוביל לסולד-אאוט.

במידה ויישארו מקומות פנויים - הרי שמכירת כרטיסים בודדים תיפתח כשבועיים לפני כל אחד מהמשחקים.

המנויים שיימכרו כעת יתחלקו לשני סוגים: מנוי לשני המשחקים באצטדיון סמי עופר בחיפה (מול ווילס ב-28.3.2015 ואנדורה ב-3.9.2015), ולשניים שיתקיימו באצטדיון טדי בירושלים (בלגיה, 31.3.2015; קפריסין, 10.10.2015). המחירים: בין 160 ל-200 שקל (מבוגרים); 80-100 שקל (ילדים, נוער, חיילים, סטודנטים, אזרחים ותיקים).

יש לציין כי המנויים הם לקטגוריות 2 ו-3 באצטדיונים. המקומות לקטגוריה 1, היוקרתית ביותר - אזלו. עד כה, הבטיחו את מקומם במשחקים הנותרים בסמי עופר כ-14 אלף אוהדים, ואילו במשחקים בטדי 6,500.

יורו 2016, שייערך בצרפת, יהיה הראשון בתולדות אליפויות אירופה לאומות בו משתתפות 24 נבחרות - במה שהגדיל משמעותית את הסיכוי של ישראל להעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר היוקרתי. במסגרת פורמט בתי המוקדמות - תשע הנבחרות שיסיימו ראשונות בכל בית, בנוסף לתשע הסגניות, יעפילו אוטומטית למשחקים. הנבחרת שתסיים עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי תצטרף אליהן. בנוסף, יערך פלייאוף בפורמט בית-חוץ בין שמונה הנבחרות הנוספות שיסיימו במקומות השלישיים - שייקבע את זהות ארבע המצטרפות הנוספות לאליפות אירופה. נבחרת צרפת תקבל כרטיס אוטומטי, בתור מארחת הטורניר.