לימור לבנת בהודעה דרמטית: פורשת מהחיים הפוליטיים

לבנת החליטה לפרוש לאחר 23 שנים בכנסת: "אני חשה תחושת מיצוי מהחיים הפוליטיים, ורוצה לפנות לכיוונים חדשים"

לימור לבנת / צלם: תמר מצפי
לימור לבנת / צלם: תמר מצפי

שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, פרסמה הערב (ב') הודעה דרמטית לפיה היא פורשת מהחיים הפוליטיים. "תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור במדינת ישראל במשך כ -23 שנים, מתוכן כמעט 14 שנים כשרה בממשלות ישראל. בכל התפקידים שמילאתי, פעלתי והשתדלתי להוביל מהלכים ורפורמות שייטיבו עם הציבור וישפרו את הקיים, גם במחיר של מאבקים מול כוחות חזקים", לשון ההודעה שפרסמה לבנת.

שרת התרבות והספורט הוסיפה עוד כי "ההחלטה לפרוש גמלה בליבי מזה זמן, ולפני מספר חודשים, אף שוחחתי עליה עם ראש הממשלה. כמובן, שקודם שאצא לדרך חדשה, בכוונתי להשלים עוד שורה של משימות, שהעבודה עליהן נמצאת בעיצומה.זוהי החלטה משמעותית ביותר בחיי, וקיבלתי אותה בלב שלם, ומתוך אמונה שזה הדבר הנכון לעשותו".

השרה לבנת הבהירה כי תמשיך לכהן בתפקידה עד לתום הקדנציה הנוכחית, כדי להשלים עוד שורה של משימות, שהעבודה עליהן נמצאת בעיצומה.

שר המודיעין, יובל שטייניץ, מסר בעקבות הודעת הפרישה של השרה לימור לבנת: "לימור מסיימת קריירה פוליטית מפוארת בשירות הציבורי. לימור היא ידידה וחברה אישית שלי ותמיד הייתה מלאת רגש וחוש הומור משובח ואני מודה לה על החברות והידידות רבת השנים ויודע שהיא תימשך גם בתום הפרק הפוליטי של חייה".