גובר הלחץ ב"יש עתיד": יפעת קריב רוצה לעבור לכחלון

ככל הנראה היוזמה של קריב לא תצלח והיא תאלץ להישאר ביש עתיד ■ קריב בתגובה: "לא היה ולא נברא, אני הולכת בכל הכוח עם יש עתיד"

גובר הלחץ ב"יש עתיד" לקראת הבחירות: לנוכח הסקרים המנבאים למפלגה חצי ממספר המנדטים שגרפה בבחירות לכנסת הקודמת, גובר הלחץ בקרב רבים מחברי הכנסת של הסיעה חוששים כי לא יצליחו לחזור אליה בבחירות הבאות במסגרת יש עתיד והם מחפשים את ביתם הפוליטי החדש במפלגות אחרות.

בימים האחרונים נודע כי ח"כ יפעת קריב נמנית גם היא על אלו המבקשים לעזוב את המפלגה ולהשתלב במפלגתו החדשה של משה כחלון. בימים האחרונים פנתה קריב מספר פעמים לבכירים בתנועה החדשה של כחלון וביקשה להתברג במקום ריאלי ברשימה.

ככל הנראה היוזמה של קריב לא תצלח והיא תאלץ להישאר ביש עתיד. כחלון כבר הצהיר בעבר כי הוא מעוניין לראות אנשים חדשים ברשימה. קריב עצמה מכחישה כי היא פנתה לכחלון ומסרה בתגובה כי "לא היה ולא נברא, אני הולכת בכל הכוח עם יש עתיד". ממטה כחלון מסר בתגובה כי עדיין לא גובשה רשימה לכנסת.

במהלך הימים האחרונים נשמעה ביקורת סמויה בחדרים סגורים על ראשי המפלגה והמהלכים שהובילו בדרך לבחירות. חברי המפלגה חוששים לומר בגלוי את שעל ליבם מחשש שלא ישובצו ברשימה לכנסת הבאה. העיניים נשואות בימים אלה אל עבר לפיד וליד ימינו עפר שלח, שהם אלו שיקבעו את פני הרשימה הבאה.