יו"ר מועצת יש"ע דני דיין מצטרף למפלגת הבית היהודי

בנט: "כולם שמו לב לזוגיות של ציפי ובוז'י, אבל פספסו את החבירה של דני דיין ושלי"

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, הודיע היום (א') על התמודדותו בפריימריז לרשימת הבית היהודי לכנסת. יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, אמר במסיבת עיתונאים משותפת עם דיין הבוקר: "כולם שמו לב לזוגיות של ציפי ובוז'י, אבל פספסו את החבירה של דני דיין ושלי. הגיעו אלינו מתמודדים מכל המפלגות - היום מגיע אלינו דני דיין שהיה חבר ליכוד עד עתה", אמר בנט.

דבריו של בנט נאמרו על רקע היריבות הגדולה ששררה בין דיין לבנט עוד מהתקופה ששניהם עבדו במועצת יש"ע. בעבר התבטא דיין בחריפות נגד בנט. "פניתי לדיין שיצטרף אלינו, אני מתרגש. זה לא סוד שדרכי עם דני ידעה גם מורדות, היו משקעים וזה מאחורינו", המשיך בנט. "עבדתי תחתיו שנתיים במועצת יש"ע, הוא איש של אמת שלא מפחד להסתכל למציאות בעיניים. דני הוא סמל למנהיגות עקבית ולאידיאולוגיה שנטועה היטב בקרקע".

בבחירות לרשימת המפלגה שיתקיימו ב-17 בינואר צפוי להתמודד גם סמנכ"ל ההסברה של מועצת יש"ע בארבע השנים האחרונות, יגאל דילמוני, ששימש סגנו של בנט בעת שזה שימש כמנכ"ל מועצת יש"ע.

באחרונה הוזכר גם שמו של מזכיר הממשלה לשעבר, צביקה האוזר, כמועמד לרשימת הבית היהודי לכנסת. עם זאת, עדיין לא ברור אם האוזר יתמודד בפריימריז לרשימה או שישוריין מבלי שיצטרך ללכלך ידיו בבוץ הפוליטי.