עדינה בר שלום החליטה לא להתמודד ברשימה של ש"ס

בתו של הרב עובדיה יוסף החליטה להקים ביחד עם יפה דרעי מועצת נשים במקום להצטרף לש"ס ■ בר שלום: "יכולתי לבחור בדרך הקלה להיות חברת כנסת, יחד עם זאת זכרון אבא מכתיב לי דרך אחרת שהיא דאגה לכלל ישראל מתוך הבית"

עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, לא תתמודד ברשימה לכנסת. "זה לא סוד שבחודשים האחרונים פנו אלי מספר מפלגות והציעו לי לכהן מטעמן כחברת כנסת", אמרה הערב (א') בר שלום במסיבת עיתונאים משותפת יחד עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי.

באחרונה נפוצו שמועות כי בר שלום צפויה להשתלב ברשימתו של משה כחלון. "שקלתי את העניין בכובד ראש וברצינות רבה. אני רוצה להודות לכל מי שפנה אלי ונתן בי אמון. בחרתי להישאר בבית הפוליטי שאבי זכר צדיק לברכה הקים לפני שלושים שנה ולהשפיע מבפנים. תנועת ש"ס היתה בבת עיניו", אמרה בר שלום.

עם זאת, בר שלום לא תשולב ברשימת ש"ס לכנסת אלא תקים יחד עם רעייתו של דרעי, יפה, מועצת נשים. "החלטתנו להקים את מועצת הנשים שאעמוד בראשה יחד עם הרבנית יפה דרעי שתעסוק בהעצמת נשים, לימודי אקדמיה ושילובן בעמדות ניהול בחברה. יכולתי לבחור בדרך הקלה להיות חברת כנסת בעוד כמה חודשים, יחד עם זאת זכרון אבא מכתיב לי דרך אחרת שהיא דאגה לכלל ישראל מתוך הבית. זה הבית שלי. יפה ואני נעמוד בקשר שותף בראש התנועה למען העצמת נשים ולקידומן לעמדות מפתח", סיפרה בר שלום.

דרעי נשאל במסיבת העיתונאים על המשבר עם אלי ישי ואמר כי "מרן בחודשים האחרונים בחייו אמר בקולו כי הוא מחזיר את הפיקדון לדרעי. מאז אני עושה כל צעד כדי לאחד את התנועה. אחרי פטירת מרן איבדנו את העוגן המרכזי שאיחד אותנו. הצעתי לישי להיות מספר 2 וכן תפקיד של שר. לצערי משום מה ציפיתי שהוא ירתם איתנו ויהיה חלק מהחברים, משום מה זה לא קרה עד עכשיו. לא הצבתי שום תנאים, אלא ההיפך".