בניון: "אם יכניסו המוח של לבני לכבש היא תרוץ לסטקייה"

הזמר עמיר בניון הוציא עוד "שיר" בעייתי: "יהיר לפיד הליצן המצחיק עם בלורית" ■ "ציפיל'ה לא כל כך חכמה...היא מעין חמור שקופץ תמיד בראש" ■ וגם: "מתוקוני בוז'ון", "חד"ש-דאע"ש", "מי זה כחלון" - והכל, "כידוע, בהומור ובאהבה"

הזמר עמיר בניון הוציא עוד שיר שצפוי לעורר סערה, והפעם הוא מכוון לבחירות הקרובות ולא בוחל במילים. בניון מדבר בשיר שלו, שנקרא "מסע בחירות", על המועמדים השונים מהשמאל ומהימין - יאיר לפיד, ציפי לבני, יצחק הרצוג, ואפילו משה כחלון - כולם "זוכים" לכינויי גנאי חריפים. בניון העלה את השיר שלו לדף הפייסבוק שלו וכותב, כמובן, כי "הכל, כידוע, בהומור ובאהבה".

"חשבתי לבחור ב"חד"ש" או בדאע"ש אבל לא התחברתי לסגנון. חשבתי על מרצ ועל עמיר פרץ, אפילו על מתוקוני שלנו בוז'ון (יצחק הרצוג). חשבתי על יש עתיד, אבל העתיד הפך להווה גרוע - זה מה שעולה לנו יהיר לפיד הליצן המצחיק עם בלורית", כותב בניון בשיר, שהוא מעין סטטוס מולחן.

בניון ממשיך: "ציפיל'ה (ציפי לבני) שלנו לא כל כך חכמה בלשון מאוד נקייה. אם יכניסו את מוחה הקטן לתוך ראשו של כבש הוא ירוץ בוודאי ישר לסטקייה. היא מעין חמור שקופץ תמיד בראש. במקומה הייתי טס להודו כדי ללמוד לנגן על חליל".

הזמר מזכיר בשירו גם את המועמד החדש-ישן משה כחלון, וטוען כי אינו יודע מי זה. על ש"ס הוא אומר כי "האריה" (אריה דרעי) "נכנס לשם ונגס ועכשיו הכל נגוס, ואפילו אבו-מאזן תפוס".

"אולי בנימין נתניהו ואולי אורי אריאל, מפד"ל חרדל את עצמי אני שואל. יהדות התורה או הבית היהודי, או הרמת הדגל של המקופח הספרדי (אלי ישי בפלגתו החדשה)", הוא כותב. "בינתים עוד נותר זמן לחשוב בנושא, אולי עד אז ציפיל'ה שוב תעבור כיסא. אולי טיבי יגלח את השפם, אולי לפיד יחבוש כיפה בשביל העם".

הצליח להרגיז אפילו את הנשיא

זה לא ה"שיר" הראשון בעל התוכן הבעייתי שמשחרר בניון. בחודש שעבר הוא כתב שני שירים שעוררו סערה - "אחמד אוהב ישראל" ו"אויב המדינה", והצליח להרגיז אפילו את נשיא המדינה שביטל הופעה שלו במשכן הנשיא.

בשבוע שעבר הוא כתב את השיר "כולם רוצים" שבו השווה בין ניהול המדינה לניהול חנות של פלאפל.