פרופ' טרכטנברג וזוהיר בהלול לעבודה; חיים ילין ליש עתיד

(עדכון) - טרכטנברג הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו מהוועדה לתכנון ולתקצוב; ככל הנראה ישולב טרכטנברג ברשימת העבודה והתנועה לכנסת ■ גם זוהיר בהלול מילא היום טופסי הצטרפות למפלגת העבודה

מנואל טרכטנברג / צילום: איל יצהר
מנואל טרכטנברג / צילום: איל יצהר

פרופסור מנואל טרכטנברג הודיע היום (ד') לראש הממשלה בנימין נתניהו על התפטרותו מהוועדה לתכנון ולתקצוב ועל כוונתו להיכנס לחיים הציבוריים. ככל הנראה ישולב טרכטנברג ברשימת העבודה והתנועה לכנסת.

גם איש התקשורת זוהיר בהלול מילא היום טופסי הצטרפות למפלגת העבודה. בימים האחרונים הגיעו לביתו שבעכו פעילים רבים של המפלגה וביקשו ממנו שייכנס לזירה הפוליטית במסגרת המפלגה, ומחר הוא צפוי להודיע רשמית על התמודדותו בבחירות המקדימות לרשימתה לכנסת שיתקיימו בחודש ינואר.

בהלול, בן 64, אלמן ואב לשלוש בנות, החל את דרכו בעיתונות ב-1964, לאחר שהתקבל לעבודה כתחקירן בתכנית "בין האזרח לרשות" ברשות השידור. בהמשך הוא הפך לשדר ספורט. הוא שידר דרך קבע עבור הרדיו והערוץ הראשון בטלוויזיה משחקי כדורגל, אולימפיאדות ותחרויות אתלטיקה והיה אחד מכתבי השטח הקבועים של תכנית הכדורגל "שירים ושערים" ברשת ב'. כיום הוא מגיש תכנית ברדיו א-שאמס ונמנה עם צוות הכותבים הקבועים של אתר ONE.

בנוסף צפוי להודיע היום יו"ר המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, על התמודדותו לכנסת במסגרת רשימת יש עתיד. מחר צפוי ילין לקיים מסיבת עיתונאים משותפת יחד עם יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, בכרם שלום.