ביקורת גאדג'טים: סמארטפון של AMOI הסינית - זול וטוב

דגם A920 הנמכר דרך דואר ישראל מספק תמורה טובה למחיר. ביצועי החומרה שלו מפתיעים לטובה, במיוחד הסוללה והיכולת לשלב שני כרטיסי סים במקביל. מצד שני, המצלמה בינונית

חברת AMOI הסינית השיקה לאחרונה את הסמארטפון השני שלה בשוק המקומי - דגם A920 - הנמכר דרך דואר ישראל. מדובר במכשיר עם רמת ביצועים לא רעה בכלל יחסית למחירו, הכולל גם אפשרות לשלב שני כרטיסי סים בתוך הסמארטפון, כך שניתן לעבוד עם שני קווי טלפון במקביל.

מסך: המסך של ה-A920 סביר. הוא אמנם לא מספק את החדות של הסמארטפונים היקרים יותר, אבל יספק את המשתמש הממוצע. גודל המסך עומד על 5 אינץ' עם רזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים (HD).

ממשק: בדומה לרוב הסמארטפונים בשוק, גם ה-A920 פועל על אנדרואיד (גרסת קיטקט 4.4.2). בשונה מסמארטפונים סיניים רבים, באמוי לא שינו בצורה משמעותית את הממשק של גוגל. אין כאן תוספות מיוחדות, אבל אנחנו פחות חיבבנו את האפליקציה הפנימית של המסרונים והמקלדת האינטגרלית, ובחרנו להוריד אפליקציות אחרות במקומן. מה שכן נחמד, הוא שילוב פנימי של תוכנת הקלטת שיחות בחייגן.

חומרה: מפרט הסמארטפון לא מרשים במיוחד, אבל הוא עושה את העבודה ואנחנו לא נתקלנו בבעיות מיוחדות. המעבד טיוואני מתוצרת MTK, גרסה MT6582 עם זיכרון של 1 ג'יגה ונפח אחסון של רק 4 ג'יגה (בערכה מצורף כרטיס בנפח 16 ג'יגה). למרות הזיכרון הפנימי המצומצם, המכשיר עבד בזמן הבדיקה בצורה טובה. בניגוד לסמארטפונים סיניים לא מעטים, לא נתקלנו בבעיות עם התקן ה-GPS.

מצלמה: איכות התמונות במצלמה נמוכה עד בינונית, כאשר התמונות יוצאות מגורענות ולא תמיד חדות. הרזולוציה עומדת על 8 מגה פיקסל עם פלאש.

סוללה: ה-A920 מבצע עבודה טובה בקטגוריית הסוללה. הסמארטפון עובד עד שעות הלילה המאוחרות (קיבולת הסוללה 2100 מיליאמפר). בערכת המכשיר, מקבלים במתנה סוללה נוספת ומטען ייעודי לסוללה.

בשורה התחתונה: המכשיר מספק תמורה טובה למחיר. ביצועי החומרה שלו מפתיעים לטובה, במיוחד הסוללה והיכולת לשלב שני כרטיסי סים במקביל. מצד שני, המצלמה בינונית.

מחיר: 1,200 שקל.

ציון: 8.