"מה הלאה? נתניהו יאשר בניית 100 אלף דירות?"

רה"מ שולף יוזמות חברתיות לעת בחירות, ובאופוזיציה מגיבים בציניות ■ ח"כ זנדברג: "פנו את מקומכם, אנשי ליכוד, למי שיכולים לעשות פה יותר טוב"

בנימין נתניהו / צלם: רויטרס
בנימין נתניהו / צלם: רויטרס

גורמים באופוזיציה לועגים ליוזמות החברתיות של רה"מ בנימין נתניהו בתקופת הבחירות הנוכחית. כזכור, אתמול תמך נתניהו בהעלאת שכר המינימום ל-5,000 שקל גם במגזר הציבורי וממשלת המעבר שלו אישרה את תוכנית מחיר מטרה ומבטיחה לשווק השנה קרקעות לכ-20 אלף דירות מוזלות.

ח"כ עמיר פרץ (התנועה) לעג לנתניהו בפייסבוק ו"בירך" אותו על אימוץ יוזמות חברתיות שהיו קיימות זה תקופה ארוכה, דווקא עכשיו: "אני מברך את ראש הממשלה על החלטתו לאמץ עוד אחת מיוזמותיי. לאחר שאימץ את יוזמת סל קיום מינימלי פטור ממע"מ, עכשיו העלאת שכר המינימום, שהינה הכרחית לטובת המשק והחברה בישראל. ולכן, למרות שהאסימון נופל מאוחר מדי, עדיף כך, ובתקווה שלא מדובר בתעלול בחירות!!! אני מקווה שראש הממשלה יאמץ את הצעותיי לאשר בנייה תקציבית של 100 אלף דירות כדי להתמודד עם יוקר הדיור, וכן להוציא את חברות כוח האדם אל מחוץ לחוק וכך לשחרר מאות אלפי אזרחים מעבדותם המודרנית".

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) התייחסה בציניות בדף הפייסבוק שלה לדברים שאמרו אתמול ח"כים מהליכוד אשר הודו כי מפלגת השלטון איבדה את הרגישות החברתית ושלפו תירוצים שונים כגון "הפקרת" תיק האוצר בידי מפלגת "יש עתיד" או משרד הכלכלה בידי נפתלי בנט.

"חברים, למי יש ממחטה לחברי הכנסת של הליכוד? ממש כואב הלב איך כולם הפריעו להם לעשות פה יותר טוב", כתבה זנדברג בפייסבוק."קשה להגיע לבעיות האמיתיות כשעוסקים כל הזמן בחוקים עוקפי בג"ץ, קמפיינים להשתקת שמאלנים וברדיפת עמותות זכויות אדם. אולי תספרו לנו קצת על איראן ודאע"ש? על השואה? בזה אתם הרי מצטיינים. אבל אשכרה לטפל בבעיות האמיתיות שלנו? בחינוך, בבריאות, בבועת הנדל"ן המפלצתית? זה כנראה גדול עליכם. פנו את מקומכם, אנשי ליכוד, פנו מקום למי שיכול לעשות שיהיה פה יותר טוב. קיבלתם צ'אנס ועוד צ'אנס, וב-17 במרץ זה ייגמר".