טרנד חם בישראל: כך תקבלו הנחות גדולות בקניית דירה

מאות ישראלים כבר עלו על השיטה: כך משיגים רוכשים פוטנציאליים הנחות של מאות אלפי שקלים ושלל הטבות מיזמי נדל"ן בקניית דירה חדשה במרכז הארץ

התארגנויות נדל"ן בפייסבוק / צילום: אורי סקופ
התארגנויות נדל"ן בפייסבוק / צילום: אורי סקופ

לאחר שתוכנית מע"מ 0% נפלה נפער בור גדול בתקוות של מחפשי הדיור בארץ, מה שמביא ישראלים רבים לבדוק את שיטות הקנייה האלטרנטיביות שמציעות קבוצות התארגנות חברתיות למיניהן. אחת מאותן קבוצות התכנסה בשבוע שעבר בשכונת אפקה בתל אביב, לאחר שנתקלו בעמוד הפייסבוק של אסף אנגל ואור שביט שמארגנים קבוצות לרכישה של בניינים שלמים.

אנגל ושביט מרכזים ויוצרים את הקבוצה ע"י זיהוי רצונות דומים של החברים בקבוצת הפייסבוק שלהם ורק לאחר שגיבשו את הקבוצה הם יוצרים קשר עם יזמים על מנת למצוא פרויקט בעבודה שמתאים לדרישות חברי הקבוצה וגם גמיש מבחינת המחיר.

לדברי אנגל ושביט השיטה עובדת ולראיה הם כבר רכשו לא פחות משישה בניינים בשיטה הזו. עם זאת, כאשר יצרנו קשר אם אחד היזמים שסגר עסקה עם אחת הקבוצות בראש העין, הוא טען שלא ניתנה הנחה גדולה כמו שפורסם ושבאו לטובת הקבוצה בהטבות אחרות כגון חבילות של מוצרי חשמל.

בכל מקרה, כנראה שהקבלנים לא ששים להודות שהם נותנים הנחות משמעותיות וברור לכולם שעל-ידי יצירת כוח קנייה של קבוצה רבת משתתפים ניתן להשיג תנאים אופטימליים.