הרצוג-לבני: "נתניהו חלש מול אבו מאזן בזירה הבינלאומית"

מגיבים להחלטת נתניהו להקפיא את העברת הכספים לרשות הפלסטינית: "צעדיו לא יעצרו את הפלסטינים בעולם" ■ גלאון: "ההחלטה תסכן באופן אישי כל אזרח ואזרחית ישראלים"

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי
ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג / צילום: תמר מצפי

ממטה הרצוג-לבני נמסר בעקבות החלטת נתניהו להקפיא את העברת הכספים לרשות הפלסטינית: "לנתניהו אין שום פתרונות למצבה ההולך ומידרדר של ישראל בעולם. מי שחלש מול אבו מאזן בזירה הבינלאומית, נוקט צעדים שלבדם לא באמת יעזרו לחיילי צה״ל בהאג ולא יעצרו את הפלסטינים בעולם.

"הרצוג ולבני בראשות הממשלה יוכלו לקבל החלטות מדיניות, לגייס את העולם לצד ישראל ולהעניק לקציני וחיילי צה״ל שכפ"צ הגנה מדיני ומשפטי ולבלום את המהלכים של הפלסטינים. כולנו זוכרים איך נתניהו פספס הזדמנות בינלאומית לפירוז רצועת עזה, כשבחר לדבר דווקא עם חמאס, במקום לגייס את העולם לצד ישראל ולקדם פתרונות ארוכי טווח".

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אמרה בתגובה להקפאת הכספים לרשות הפלסטינית: "ממשלת ביבי-בנט ממשיכה להעדיף את חצי הכותרת על האינטרס הישראלי. חצי מיליארד שקלים זה בדיוק הכסף שימוטט את הרשות, יפסיק את התיאום הביטחוני ויסכן באופן אישי כל אזרח ואזרחית ישראלים. הבשורה הטובה היא שבעוד חודשיים צמד החמד יחזור לצעוק מספסלי האופוזיציה".