שרון גל מצטרף לישראל ביתנו: "מעולם לא הסתרתי את דעותיי"

גל: "'ישראל ביתנו' בהנהגתו של אביגדור ליברמן היא בית טבעי עבורי" ■ ליברמן: "שמח על הצטרפותו של אדם מוכשר ופטריוט אמיתי"

שרון גל / צילום: מהוידאו
שרון גל / צילום: מהוידאו

העיתונאי ואיש הטלוויזיה שרון גל הודיע היום (א') על הצטרפותו למפלגת "ישראל ביתנו" ועל כוונתו להתמודד ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת.

גל, בן 40, הוא עיתונאי ותיק שבין היתר הגיש במשך כעשור את התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10 ועד היום הגיש את התוכנית "שרון גל בשבע" בערוץ 20 וכן את תוכנית הבוקר "שרון גל" המשודרת מדי יום ברדיו תל-אביב וברדיו גלי ישראל.

יו"ר "ישראל ביתנו" ושר החוץ, אביגדור ליברמן, בירך על הצטרפותו של גל ואמר כי הוא שמח שכחלק מגל התמיכה וההצטרפויות של אנשים איכותיים ל"ישראל ביתנו" לקראת הבחירות הקרובות, הצטרף גם אדם מוכשר ופטריוט אמיתי כמו גל, שיוכל לתרום רבות לעשייה הציבורית והפרלמנטרית.

"נענתי היום בחיוב להצעתו של שר החוץ מר אביגדור ליברמן להצטרף ל'ישראל ביתנו' ולהתמודד בבחירות הקרובות ברשימת המפלגה", אמר גל. "מעולם לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות - כאיש תקשורת תמיד האמנתי שנכון לשים אותן על השולחן ולאפשר לצופים לשפוט".

גל המשיך ואמר כי "'ישראל ביתנו' בהנהגתו של אביגדור ליברמן היא בית טבעי עבורי, מבחינת השקפת עולמי. אני מגיע למרוץ עם הרבה מרץ ואנרגיה, נחישות - לא בסיסמאות - אלא בעבודה קשה ויסודית. אני משוכנע כי התמיכה הגדולה והאמון שזכיתי להם מהקהל הרחב במהלך למעלה מ-15 שנות עבודתי בתקשורת ימשיכו ללוות אותי גם בהמשך הדרך. אני מודה למר ליברמן על ההזדמנות ועל האמון ובטוח שביחד נצליח להתמודד עם האתגרים שעומדים בפני המדינה והמשק הישראלי".

מערוץ 20 נמסר: "שרון גל היה נדבך חשוב ומהותי בהקמת ערוץ 20, והביא יחד עם הערוץ החדש קול אחר בשיח התקשורתי בישראל. אנו מאחלים לשרון הצלחה גדולה בדרכו החדשה".