מותג הוויסקי הבינלאומי ג'וני ווקר והחוג לעיצוב חזותי במכללה למינהל חברו יחד לשיתוף-פעולה בו התבקשו הסטודנטים בחוג לייצר עבודות שונות המעבירות את המסר השיווקי של המותג Keep Walking בדרכם.
כל העבודות הוצגו ביום מיוחד ברחבי הקמפוס, בו יכלו שאר הסטודנטים במכללה למינהל להתרשם ולקחת חלק בפעילות סביב המותג וערכיו.
כחלק מהפרויקט חזר מנכ"ל IBBL ספיריט, אסף איבניר, למכללה למינהל, הפעם לא כסטודנט אלא כמנכ"ל חברה, יחד עם סמנכ"ל השיווק IBBL ספיריט, אסף מור. השניים נפגשו עם מספר סטודנטים ואף עם הדיקנית של בית-הספר לעיצוב במכללה, כרמלה יעקובי וולק, והשניים דיברו על שיתוף-הפעולה המוצלח והרחבתו בעתיד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.