נתניהו פונה לציבור: הציעו מועמדים משוריינים לרשימת הליכוד

בפנייה לא שגרתית בפייסבוק ובטוויטר שלו, רה"מ מבקש מהאזרחים להמליץ לו על מועמדים למקומות 11 ו-23 ■ זו פעם ראשונה בה תהליכי שיתוף ציבור באמצעות המדיה החברתית משמשים בקמפיין בחירות בישראל

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

פנייה לא שגרתית של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאזרחי ישראל. בסטטוס אותו הוא מפרסם לפני מספר דקות בדף הפייסבוק שלו ובחשבון הטוויטר, הוא מבקש מהציבור להמליץ לו על מועמדים למקומות המשוריינים ברשימת הליכוד במקומות 11 ו-23.

"אזרחי ישראל, חברות וחברים יקרים", כותב נתניהו בסטטוס, "אני גאה במתפקדי הליכוד. הם בחרו רשימה מצויינת לכנסת. רשימה רצינית ואחראית אשר מייצגת את כל חלקי העם, חילונים ודתיים, ותיקים ועולים חדשים, מזרחים ואשכנזים, ותיקים וצעירים. רשימה מגוונת ואחראית עם פנים חדשות מהנגב והגליל.

"אבל מתפקדי הליכוד עשו דבר נוסף. הם תמכו באופן גורף בהצעתי להוסיף עוד שני מועמדים, או מועמדות, במקומות ריאליים ברשימת הליכוד הכנסת. אשמח לקבל מכם, אזרחי ישראל, הצעות ורעיונות לבחירת מועמדות או מועמדות אלה. אנא שילחו הצעותיכם לכתובת המייל המצורפת", נכתב.

לסטטוס המקורי מצורפת הכתובת מייל Newfaceslikud@gmail.com, לשליחת ההצעות. זוהי הפעם הראשונה בה תהליכי שיתוף ציבור באמצעות המדיה החברתית משמשים בקמפיין בחירות בישראל.