אלי אלאלוף, הרכש החברתי של כחלון: "מישהו קנה אותי פעם?"

על יואב גלנט: "כל אחד נהיה שופט פה. מספיק. יאללה תנו לחיות" ■ על השד העדתי: "אני לא שייך למועדון שמתבכיין על המקום שלו" ■ אלי אלאלוף, לשעבר יו"ר הוועדה למלחמה בעוני, בראיון ראשון מאז שהצטרף למפלגת כולנו

אלי אלאלוף / צילום: יונתן בלום
אלי אלאלוף / צילום: יונתן בלום

אלי אלאלוף, הרכש החברתי של משה כחלון, לא היסס הרבה לפני שהצטרף למפלגה.

"את מכירה הרבה מרוקאים שמבטאים את האישיות שלהם כמוני? מישהו קנה אותי פעם בחיים? אז התקשורת אוהבת רק את אלה שצורחים ואוספים אותם בזבל, מה אני יכול לעשות", אומר אלאלוף בראיון ל-G. "אולי הם גם כועסים שהמרוקאי שישב בראש הוועדה לא הסכים שיהיה דוח מגזרי. שאלו אותי למה לא כתבתי על חרדים, ערבים ודרוזים. בעיניי ילד עני הוא ילד עני ולא חשוב איפה הוא חי ולמי הוא מתפלל".

אלאלוף מתייחס גם ליואב גלנט שהצטרף למפלגת כולנו ואומר: "גלנט זה אדם שזכויותיו הרבה יותר גדולות מהנקודות שאת מציינת. אם החוק לא עושה לו בעיות, אז למה שהאזרחים ישפטו אותו? כל אחד נהיה שופט פה. מספיק. יאללה תנו לחיות.

"אנשים שואלים למה אתה לא הולך לפוליטיקה וברגע שאתה הולך, תוקפים אותך. העמידו לידיו את זכות הקיום של המדינה, את היחסים של שלום וביטחון ופתאום אומרים לו על חמישה מטר גדר שהוא טעה, שזה אסור? מספיק. אנשים נפלאים לא יגיעו לפוליטיקה בגלל העליהום המטורף הזה".

*** הכתבה המלאה - במגזין G