חברת מסר זכתה במכרז משרד הפנים לחלוקת הודעות לבוחר לאזרחים. במכרז החליטה דואר ישראל לא להשתתף והיא ויתרה מראש על הניסיון להיאבק בתנאי המכרז שמפלים אותה לטענתה.
בבחירות הקודמות ניסתה דואר ישראל להיאבק נגד תנאי המכרז ואולם משרד הפנים לא הסכים לקבל את הערותיה, וגם משרד התקשורת לא נענה לפניותיה.
דואר ישראל טוענת שתנאי המכרז מפלים אותה לרעה משום שהיא אינה יכולה להוריד מחירים כמו שעושות יתר מתחרותיה. לטענת החברה הפיקוח שחל על מחיריה מונע ממנה לתת הנחות וכך יוצא שמתחרותיה שאינן מפוקחות מציעות מחירים זולים אבל עם שירות לקוי שמשמעו שהרבה מאד הודעות לבוחר שכלל אינן מגיעות ליעדן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.