כחלון הציג את גלנט, שהתנצל על פרשת הקרקעות

אלוף (במיל') גלנט הודיע רשמית על הצטרפותו למפלגת "כולנו" של כחלון ■ במסיבת עיתונאים משותפת בכפר המכבייה התייחס לחריגת הבנייה בנחלה שלו, שבגללה בוטל מינויו לרמטכ"ל: "עשיתי שגיאות, אני מצר על כך"

ה"ביטחוניסט" של כחלון: מי שהיה בעבר המועמד לתפקיד הרמטכ"ל - אלוף (במיל')יואב גלנט, הודיע הערב (ה') רשמית על הצטרפותו למפלגתו של השר לשעבר משה כחלון "כולנו" במסיבת עיתונאים משותפת בכפר המכבייה. גלנט צפוי להיות מוצב במקום גבוה ברשימת המפלגה לכנסת ה-20.

גלנט התייחס בדבריו לפרשת הקרקעות, שבמסגרתה נמצאו חריגות בנייה בנחלה שלו במושב עמיקם ושבגללה בוטל מינויו לרמטכ"ל ב-2011. "נעשו שגיאות בהתנהלותי, ועליהן, כידוע שילמתי", אמר והוסיף: "אני מצר על כך. אילו הדברים אירעו היום, הייתי נוהג אחרת. שמתי את הדברים מאחוריי, ואני נושא עיניים לעתיד. תחושת האחריות ואהבתי הגדולה לעם ישראל ולארץ ישראל, הם שהביאו אותי לבחור ב'כולנו'".

רמז למהלך של גלנט ניתן כבר בימים האחרונים בעמוד פייסבוק שלו, בו החל להציג את עמדותיו ולתפעלו כעמוד של מועמד לבחירות. על תמונה שהעלה לעמוד ביום שלישי נכתב: "הגיע הזמן להוציא את הראש מהמים".

השבוע חשף כחלון שתי נשים שישובצו ברשימתו. הראשונה היא ד"ר יפעת שאשא-ביטון, חברת מועצת העיר קריית שמונה, שכיהנה בעבר גם כסגנית ראש העירייה. "יפעת צמחה במערכת החינוך. היא פורצת דרך בכך שבגיל 29 סיימה את הדוקטורט בחינוך", סיפר עליה כחלון במסיבת עיתונאים משותפת. "היא תהיה המפתח של מפלגת 'כולנו' להביא לכל ילד וילדה במדינת ישראל את הסיכוי להצליח ולהגיע לעתיד הרבה יתר טוב. ההצטרפות של יפעת היא בשורה חינוכית שמגיעה מהצפון הרחוק".

האישה שנייה ברשימת "כולנו" היא רחל עזריה, סגנית ראש עיריית ירושלים מטעם סיעת "ירושלמים". "רחל איתנו כאן כי היא הבינה כמו כולנו שלאן שאתה לא הולך ופונה אתה נתקל במונופול ובקבוצות כוח", אמר כחלון. "זה מתחיל מהמוצץ ותחליפי החלב ומסתיים בדירה צנועה". כחלון מתכנן להציב בסך הכול שמונה נשים ב-20 המקומות הראשונים ברשימתו, שתיים בכל חמישייה.

שני אישים נוספים שצירף כחלון לרשימתו הם שגריר ישראל בארצות הברית לשעבר מייקל אורן וחתן פרס ישראל אלי אלאלוף שעמד בראש הוועדה למלחמה בעוני שהגישה את מסקנותיה בקיץ האחרון. "אלי הוא האדם שמזוהה הכי הרבה עם החזון החברתי, שהכניס לשיח את החזון החברתי, את הנושא של צמצום פערים, של מתן הזדמנות שווה", אמר כחלון על אלאלוף. על אורן אמר: "מייקל הוכיח כי גם בעתות מחלוקת ניתן לנווט במקצועיות דיפלומטית אל עבר היעדים החשובים של מדינת ישראל. הוא הטוב ביותר בתחומו".