דיכטר: שחיתות בפריימריז בליכוד - אפנה לעליון

מתקפה חריגה של ראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, שהתמודד בפריימריז בליכוד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת ■ אחרי שפורסם כי חוטובלי גברה עליו בכמה עשרות קולות, מאשים דיכטר: "קלפיות נעדרו ובושלו"

אבי דיכטר/ צלם: יוסי כהן
אבי דיכטר/ צלם: יוסי כהן

הפריימריז בליכוד נערכו אמנם לפני יותר משבועיים, אבל המחלוקת סביב המקום ה-20 ברשימת המפלגה לכנסת נמשכת: בפוסט שפרסם היום (ו') בפייסבוק תקף אבי דיכטר בחריפות את מנגנון הבחירות המקדימות במפלגה, רמז לשחיתות ואף איים בפנייה לבית המשפט העליון.

"היום ברור לחלוטין שמאות קולות הושגו במרמה במעטפות כפולות", כתב דיכטר בפוסט שפרסם בפייסבוק. "אותם קולות נספרו בהפרש של ימים עד שבוע ממועד הספירה הרשמית והובילו למצב אבסורדי בו ציפי חוטובלי גוברת על כל המועמדים ומוצבת לכאורה במקום הראשון בין כל מתמודד הליכוד בקלפיות המדוברות".

למחרת הבחירות המקדימות הוכרז כי דיכטר גבר על חוטובלי והשתבץ במקום ה-20 הריאלי. חוטובלי, לעומת זאת, שובצה במקום ה-26 שלא בהכרח מוביל לכנסת. עם זאת, לאחר ששני הצדדים ערערו, פורסם כי חל מהפך בספירה, וחוטובלי היא שתשובץ במקום ה-20 ברשימה.

"הסיפור רחוק מלהסתיים", הכריז דיכטר, והוסיף כי רק ביום שני הקרוב יקבל יושב-ראש ועדת הבחירות במפלגה החלטה בערעורי השניים. "אם הקלפיות ש'נעדרו' ו'בושלו' במשך ימים לא ייפסלו - הסיפור ימשיך לידון במחוזי ואף בעליון".