פריימריז במרצ: אילן גילאון הגיע למקום הראשון

למקום השני הגיע ח"כ עיסאווי פריג', ואחריו חברות הכנסת מיכל רוזין ותמר זנדברג ■ למקום החמישי הגיע פנים חדשות - ישנות במרצ - מוסי רז, שימוקם ברשימה במקום השישי

אילן גילאון הגיע למקום הראשון בפריימריז במרצ. למקום השני הגיע ח"כ עיסאווי פריג', ואחריו חברות הכנסת מיכל רוזין ותמר זנדברג. למקום החמישי הגיע פנים חדשות - ישנות במרצ - מוסי רז, שימוקם ברשימה במקום השישי. בבחירות לרשימת המפלגה לכנסת נרשמו 96% הצבעה, שהם 966 חברי ועידה.

במקום השביעי תשובץ גבי לסקי ואחריה אבי דבוש, אבשלום וילן, אורי זכי, רויטל לן כהן, ניר להב, איתי סבירסקי, סמדר אהרוני, תום דרומי, דליה שטיינר, טל גרינשפן ואהוד בנדל.

יו"ר מרצ, זהבה גלאון אמרה בתום ההצבעה כי "יש לנו רשימה נהדרת, הרשימה הטובה ביותר בכנסת. רשימת שמאל שלא מתביישת להיות שמאל. ברשימה הזו נכניס לכנסת 10 חברים וחברות כנסת. 10 מנדטים למרצ זה הסדר מדיני; 10 מנדטים למרצ זה מיגור העוני וקידום דיור ציבורי ודיור בר השגה; 10 מנדטים ירחיקו את הימין מהכסף והתקציבים להתנחלויות; 10 מנדטים ויש לנו נישואין אזרחיים; 10 מנדטים למרצ והחינוך לדמוקרטיה חוזר ובגדול".

שר הבינוי אורי אריאל מיהר לתקוף את הרכב הרשימה שנבחרה ואמר: "אני 'מברך' את זהבה גלאון שהצליחה להרכיב רשימה שתפעל ללא לאות להמשך הדה-לגיטימציה של ישראל בעולם לצד מאבק על דמוקרטיה וזכויות האדם לכל אדם כל עוד הוא לא מתנחל, דתי או ימני ואשר תקעקע את כל ערכי הציונות. אין ספק שבשארה זועבי ושו״ת מאושרים".