לפיד: "זה מכוער לתקוף את שרה נתניהו; הבעיה היא בעלה"

לפיד בראיון לרדיו גלי ישראל: "יש משהו לא נעים, לא יפה... מטעמנו מעולם לא יצא משהו נגדה, וגם לעולם לא ייצא, מפני שזה מכוער בעיניי לתקוף אותה ככה" ■ "הבעיה היא לא שרה נתניהו אלא בעלה"

יאיר לפיד / צילום: אגודת הסטודנטים המכללה למנהל
יאיר לפיד / צילום: אגודת הסטודנטים המכללה למנהל

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד קורא להפסיק את ה"התקפות" נגד שרה נתניהו וטוען כי מהיכרותו האישית איתה - התופעות אותן מתארים עובדים לשעבר במעון רה"מ אינן נכונות.

"אני מכיר את שרה נתניהו 20 שנה, אף פעם לא ראיתי אף אחת מהתופעות... אולי זה נכון וכולם שאומרים ויש המון עדויות... לא צריך לתקוף אותה. זה מכוער", אמר לפיד בראיון לרדיו גלי ישראל.

לפיד תקף את רה"מ בנימין נתניהו ואמר: "הבעיה בעיניי היא לא מה הגברת נתניהו עושה. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו, בעלה".

לדברי לפיד, הפרסומים בתקשורת נגד שרה נתניהו דווקא מסייעים לרה"מ: "בעיניי זה לא מחמיר עם נתניהו, זה מקל עם נתניהו. הבעיה זה הוא, לא היא, ולא צריך לתקוף אותה".

לפיד הוסיף כי "הבעיה בעיניי היא לא מה הגברת נתניהו עושה לעובדיה, גם אם הכל נכון היא לא הראשונה בעולם וזה לא מעניין אותי גם. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו בעלה, שהוא האדם האחראי... שמדרדר את מדינת ישראל באופן חמור מאוד ובזה אני רוצה להתעסק".

לפיד קרא גם לא לערב את המתקפות נגד שרה נתניהו בתעמולת הבחירות: "יש משהו לא נעים, לא יפה... מטעמנו מעולם לא יצא משהו נגדה, וגם לעולם לא ייצא, מפני שזה מכוער בעיניי לתקוף אותה ככה".