נתניהו: פרשת הבקבוקים? התקשורת מנסה להפיל השלטון

נתניהו בפייסבוק: סיפור "ממוחזר,ישן ומנופח" ■ "מנגחים אותי דרך הכפשות מגמתיות ומעוותות נגד רעייתי" ■ "הציבור הישראלי יותר חכם משהם חושבים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס היום (ו') לפרשת הבקבוקים של שרה נתניהו וטוען שמדובר בסיפור "ממוחזר, ישן ומנופח".

בסטטוס שעלה היום בדף הפייסבוק שלו כותב נתניהו: "אין גבול לשיטת הקטרוג, שבה נוקטים גורמים מובילים בתקשורת, בניסיונם להפיל את שלטון הליכוד בהנהגתי ולהחליפו בממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י. תוך כדי המצב הביטחוני בגבול הצפון, והדהירה של איראן להסכם גרעיני רע שיסכן את ביטחונה של ישראל, סוקרה בהבלטה השאלה 'הקיומית': מיחזור בקבוקים במעון ראש הממשלה".

נתניהו ממשיך: "ואכן מדובר בסיפור ממוחזר, ישן ומנופח. תשאלו איך אירוע זניח מלפני כמה שנים הפך לכותרות ענק שליליות דווקא ערב בחירות? התשובה פשוטה. בתקשורת הישראלית פועלים גורמים רבי עוצמה אשר מאמינים במחזור, אך לא של בקבוקים, אלא של השיטה הפסולה לנגח אותי דרך הכפשות מגמתיות ומעוותות נגד רעייתי במטרה להפיל את שלטון הליכוד בראשותי. הם עושים זאת משום שהם יודעים כי בנושאים החיוניים לעתיד המדינה, ובראשם מי ישמור על ביטחון אזרחינו וילדינו, רוב גדול של הציבור הישראלי תומך בי ובליכוד ובדרכנו התקיפה והאחראית.

"על כן, הדרך לנסות להפיל את הליכוד בהנהגתי, היא להסיח את הדעת מהנושא המרכזי בבחירות: מי ינהיג את העם והמדינה, ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשותי, או ממשלת שמאל חלשה וכנועה בראשות ציפי ובוז'י. הסחת דעת, הכפשות מגמתיות בלתי פוסקות נגד רעייתי והשחרת דמותה ואישיותה, פגיעה בי ובמשפחתי - כל האמצעים כשרים בתקופת בחירות. אבל דבר אחד הם לא לוקחים בחשבון: שהציבור הישראלי יותר חכם ממה שהם חושבים", כותב נתניהו.

כזכור, השבוע דווח, כי שרה נתניהו נטלה לכיסה כספים שלא כדין מדמי פיקדון על בקבוקי משקה שהצטברו במעון ראש הממשלה והחזירה למדינה לפני כשנתיים כ-4,000 שקל. לפי הדיווח, הפרשה נשמרה בסודיות מוחלטת במשרד ראש הממשלה, והיא נודעה השבוע ליועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה בעקבות פניות לקבלת תגובה בנושא.

אתמול פורסם, כי משרד ראש הממשלה קנה משקאות אלכוהוליים בסך 100 אלף שקלים במשך כשנתיים - מכאן שהצטברו בבית ראש הממשלה לא מעט בקבוקים שהיה צריך למחזר, רק שהכסף תמורתם אמור היה להיכנס חזרה לקופת המדינה.