ליברפול עוברת ללבוש ניו באלאנס; תוסיף הכנסות של כ-150 מיליון ליש"ט

חברת האם של ווריור, הספונסר הנוכחי, משתלטת על מיתוג ההלבשה של המועדון האנגלי ■ התוצאה: ההסכם, ששווה כיום 25 מיליון ליש"ט בשנה - עשוי להרקיע פי 2

אוהדי ליברפול / צלם: רויטרס
אוהדי ליברפול / צלם: רויטרס

ליברפול הודיעה היום (ה') כי החל מעונת 2015/16, מדי המשחק יתחילו להיות ממותגים על-ידי החברה האמריקאית ניו באלאנס, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הכדורגל.

יש לציין כי בשנת 2012 חתם המועדון האנגלי עם וורייור, חברת בת של ניו באלאנס, על חסות הלבשה לשש שנים, המוערכת ב-25 מיליון ליש"ט לעונה (כ-150 מיליון ליש"ט בסך הכל). כעת, עקב שינוי המיתוג - מעריכים במועדון, לפי "הדיילי מייל", כי תוספת ההכנסות שלהם בגין עסקה זו תוכל להביא אותו אל סך של 300 מיליון ליש"ט, עד לתום ההסכם בסוף עונת 2017/18 - זאת בשל עלייה צפויה במכירות המרצ'נדייז. בעקבות העסקה, צפויה ניו באלאנס להתחיל למכור את מוצריה הרשמיים של ליברפול ב-500 חנויות ברחבי העולם.

כך או כך, ליברפול תמשיך להיות רחוקה מההסכם הגרנדיוזי של מנצ'סטר יונייטד, יריבתה לפרמיירליג, עם אדידס: כ-75 מיליון ליש"ט בעונה במשך 10 שנים.

ניו באלאנס היא חברה שבסיסה בבוסטון, כמו חברת Fenway Sports Group שמחזיקה בקבוצה. Fenway הם גם הבעלים של קבוצת הבייסבול מה-MLB בוסטון רד-סוקס.