גאדג'טים: סמארטפון HTC Desire 820 - ביצועים מוצלחים

ה-Desire 820 מתיישב בצורה מושלמת על המשבצת של סמארטפון ברמת המחיר הבינונית, והוא מציג ביצועים לא רעים

חברת HTC לא נחה לרגע בחודשים האחרונים, כאשר היא השיקה מספר סמארטפונים בארץ וגם את הטאבלט נקסוס 9 (שעדיין לא נמכר בישראל ביבוא רשמי). דגם ה-Desire 820 פונה לצרכנים המחפשים מכשיר ברמת המחיר הבינונית.

מסך: ה-820 מוגדר כפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט), כאשר המסך מגיע בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD 720. לא מדובר במסך הכי חד שראינו, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה בצורה טובה.

עיצוב: ה-820 הוא פאבלט גדול, לא רק בגלל גודל המסך, אלא בגלל הרמקולים הסטריאופוניים הממוקמים בחזית שלו וגם המסגרת העבה. התוצאה, מכשיר שלא כל אחד ירצה להחזיק ביד. מצד שני, העובי סביר בהחלט ואפילו דק - 7.74 מ"מ, המשקל גם בגבול ההגיוני - 155 גרם.

חומרה: ה-820 עובד בצורה חלקה, והוא כולל שני מעבד ארבע ליבות מסוג 64 ביט של חברת קוואלקום (סנפדרגון 615) במהירות 1.5 ו-1 ג'יגה הרץ. הזיכרון עומד על 2 ג'יגה ונפח האחסון על 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). יש למכשיר רמקולים קדמיים בטכנולוגיית BoomSound של החברה, המספקים סאונד מוצלח וחזק בשביל פאבלט. ה-820 גם תומך ברשתות הסלולר מדור 4.

ממשק: HTC ארזה את הפאבלט שלה עם אנדרואיד בגרסת קיטקט (4.4.4), כאשר עליו אפשר למצוא את ממשק Sense, גרסה 6 של החברה הטיוואנית. מדובר במעטפת המשנה את ממשק האנדרואיד בצורה טובה. למשל, בחלון השמאלי בעמוד הבית אפשר למצוא עדכון קבוע על הנעשה ברשתות החברתיות של המשתמש. ישנם ווידג'טים (מיני יישומים) נחמדים למזג האוויר, יומן ואנשי קשר. גם אפליקציות גלריית התמונות ונגן המוזיקה נבנו בצורה ידידותית, כאשר HTC משלבת מקלדת המאפשרת הקלדה באמצעות החלקת האצבע על האותיות, ללא הרמת האצבע.

מצלמה: HTC מציעה מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל ופלאש רגיל (לא שילוב של תאורה חמה וקרה), איכות התמונות מוצלחות מאוד עם גוון צבעים עשיר. גם ההתמודדות עם צילום במקומות עם תנאי תאורה חלשים היתה טובה. תוכנת ה-HDR המאפשרת לצלם תמונה עם מספר חשיפות, הפתיעה אותנו לטובה. המצלמה הקדמית לצילומי סלפי (חיישן 8 מגה פיקסל) מספקת ביצועים לא רעים בכלל.

סוללה: הסוללה בקיבולת 2,600 מיליאמפר לשעה. היא מאפשרת למכשיר לשרוד יום שלם ולעבוד עד שעות הלילה המאוחרות.

בשורה התחתונה, ה-Desire 820 מתיישב בצורה מושלמת על המשבצת של סמארטפון באלפיים שקל עם ביצועים מוצלחים.

מחיר: 2,050 שקל כולל אחריות לשנתיים דרך הייבואן הרשמי טאץ' גרופ

ציון: 9.