גט טקסי מרחיבה את פעילותה בבריטניה ל-6 ערים נוספות

גט טקסי פעלה ב-3 השנים האחרונות בלונדון, שהייתה גם יעד ההתרחבות הראשון של החברה מחוץ לישראל

חברת גט טקסי, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, הודיעה היום (ה') על הרחבת הפעילות בבריטניה, שם פעלה ב-3 השנים האחרונות רק בלונדון, בירת אנגליה, שהייתה גם יעד ההתרחבות הראשון של החברה מחוץ לישראל. בשלב הראשון תשיק החברה את שירותי הזמנת המוניות שלה בערים ליברפול ומנצ'סטר באנגליה וכן בבירת סקוטלנד, אדינבורו. בחודשים הקרובים תשיק גט טקסי את השירות גם בבירמינגהאם ולידס שבאנגליה ובעיר הגדולה בסקוטלנד, גלזגו.

השקה זו מצטרפת לפעילות קיימת בניו יורק, מוסקבה, לונדון, סנט פטרסבורג וערים שונות בישראל. בחברה טוענים כי שירותי החברה פעילים ב-30 ערים, אך יש לציין כי רובן הן בישראל ולכן מדובר בערים קטנות ולא ברות השוואה כמו פתח תקווה מול לונדון.

ההתרחבות של גט טקסי מגיעה שנה וחצי אחרי השקת השירות בניו יורק - השוק האחרון שפתחה החברה. בגט טקסי בחרו באסטרטגיה של התרחבות איטית יותר לעומת חלק מהמתחרות.

מגט טקסי נמסר כי "החברה מתמקדת בפיתוח שווקים קיימים ולאחר הטמעת השירות ורווחיות היא מתרחבת לטריטוריות חדשות".לדברי רמו גרבר, מנכ"ל גט טקסי בריטניה, "הדרישה לאפליקציה במקומות אחרים בבריטניה קיימת תמיד ולכן החלטנו שכעת הזמן המתאים להתרחב לערים חדשות אלה. אנו משתפים פעולה עם הרגולטורים, UKTI (הזרוע הבריטית לסחר ולהשקעות) והנהגים כדי לספק את אמצעי הנסיעה האמינים והבטוחים ביותר".