סרטון של הליכוד: אנשי דאע"ש בדרך לכבוש את ירושלים

נתניהו: "הפעם בוחרים - הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת שמאל חלשה וכנועה עם ציפי ובוז'י" ■ ראש השב"כ לשעבר דיסקין: נתניהו בנה את החמאס מחדש, שחרר 1,000 מחבלים עם דם על הידיים, לא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה

דאע"ש / צילום: רויטרס
דאע"ש / צילום: רויטרס

סרטון בחירות חדש של הליכוד, שפורסם בדף הפייסבוק של רה"מ נתניהו, מציג "אנשי דאע"ש" שנוסעים לכאורה בדרך לכבוש את ירושלים ובסיומו מוצגת השקופית: "השמאל ייכנע לטרור".

בסרטון נראים שחקנים המחופשים לאנשי דאע"ש כשברקע מוסיקה ערבית. הם עוצרים ליד רכב ישראלי ושואלים את הנהג איך מגיעים לירושלים. "קחו שמאלה", עונה הנהג - וה"טרוריסטים" צוהלים.

נתניהו פרסם כאמור את הסרטון בדף הפייסבוק שלו וכתב: "אנחנו או הם, גרסת דאע"ש. הפעם בוחרים: הליכוד בראשות נתניהו או ממשלת שמאל חלשה וכנועה עם ציפי ובוז'י".

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, השתלח בנתניהו בעקבות פרסום הסרטון וכתב בדף הפייסבוק שלו כי נתניהו נכשל בזירה הביטחונית: "השמאל יכניס את דאע"ש לישראל אמר נתניהו. האיש ששחרר את שיח' אחמד יאסין ב-1997 ובנה מחדש את החמאס. האיש ששחרר מעל לאלף מחבלים שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה. האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי, האיש שנגרר למלחמה הארוכה ביותר מאז מלחמת השחרור כנגד ארגון טרור, האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה. ביביטחון? איביטחון... את הבושה הוא איבד. זה בטוח".