גלנט: "שר הביטחון יעלון שואף לתיקו עם החמאס"

אלוף במילואים יואב גלנט, המועמד לתפקיד שר הביטחון מטעם מפלגת "כולנו", בראיון לניסים משעל ברדיו 103: "לא מקבל את המצב שאנחנו, עם הכוח העצום שלנו, נותנים לארגון כמו קיקיוני ושולי כמו החמאס לירות עלינו טילים במשך 50 ימים"

יואב גלנט / צלם: תמר מצפי
יואב גלנט / צלם: תמר מצפי

"שר ביטחון ששואף לתיקו עם החמאס לא עושה את עבודתו נכון. שר ביטחון שמביא לכך שצה"ל עוצר את עצמו, לא מבצע את מה שהוא שצריך וכתוצאה מכך דוחה במעט את הדברים לסיבוב הבא - שר כזה לא מהווה נכס למערכת הביטחון". כך אמר הבוקר (א') אלוף במילואים יואב גלנט, המועמד לתפקיד שר הביטחון מטעם מפלגת "כולנו" בראיון לניסים משעל ברדיו 103.

גלנט הוסיף: "אני לא מקבל את המצב שאנחנו, עם הכוח העצום שלנו, נותנים לארגון כמו קיקיוני ושולי כמו החמאס לירות עלינו טילים במשך 50 ימים ולהכניס אותנו למקלטים. זורים חול בעיני כשאומרים לנו שיש רק שתי אפשרויות: או להגיב כפי שהגבנו בצוק איתן, או להיכנס לקרב עקוב מדם בו נאבד מאות חיילים. זה פשוט לא נכון, יש עשרות אפשרויות ביניים באמצע. מבצע צוק איתן היה ארוך, יקר ולא איכותי בתוצאותיו. לקחנו את צה"ל, הצבא הכי חזק במזרח התיכון, והבאנו אותו למצב שהוא כמעט שווה בשווה מול החמאס".