השקת תוכנית הדיור של המחנה הציוני נדחית "מסיבות טכניות"

(עדכון) - התוכנית, שהיתה אמורה להיות מוצגת ביום שלישי הקרוב, נדחתה למועד לא ידוע ■ ביום שלישי יפורסם דוח מבקר המדינה על הוצאות מעון ראש הממשלה שצפוי לתפוס את סדר היום

יצחק בוז'י הרצוג ומנואל טרכטנברג / צילום: איל יצהר
יצחק בוז'י הרצוג ומנואל טרכטנברג / צילום: איל יצהר

השקת תוכנית הדיור של המחנה הציוני נדחית למועד לא ידוע "מסיבות טכניות", כך נמסר הערב מהמפלגה, מספר שעות לאחר שהודיעו כי יציגו מחרתיים (ג') בבוקר בראש העין את תוכנית הרשימה לפתרון משבר הדיור. מהמפלגה נמסר, כי "ברגע שייקבע מועד חדש נעדכן". ביום שלישי יפורסם דוח מבקר המדינה על הוצאות מעון ראש הממשלה שצפוי לתפוס את סדר היום.

"התכנית הכלכלית המקיפה של המחנה הציוני כוללת שורה של פתרונות דיור ייחודיים המותאמים לכל אזרח", מסר מנואל טרכטנברג מוקדם יותר. "בכוונתנו לפעול בתחום זה באופן ממוקד ולהביא להכשרת מלאי של כרבע מיליון יחידות דיור מתוכננות ומוכנות לשיווק לחמש השנים הקרובות".

במהלך הסיור יבחנו כבל וטרכטנברג את מרכז העיר הישן ויעמדו על פרויקט הדיור "גגות" שסובל מכשלים חמורים. שם יציגו השניים את תוכנית הדיור, הכוללת התייחסות מקיפה לערים צומחות - מהתחדשות עירונית, דרך מערך התכנון המקומי ועד לדיור חברתי במסגרת יוזמת "קרקע בחינם לדירה משלך".

"אחרי שש שנים רצופות תחת שלטון נתניהו, הזכות הבסיסית לדיור הפכה לפריבילגיה ששמורה למיליונרים בלבד", אמר כבל. "גם בעיר מגוריי, ראש העין, שאינה ידועה כמעוז של השמאל, אנשים עייפים מביבי ורוצים מנהיגות חדשה שתחזיר להם את התקווה".