טלוויזיה חמה

4 המלצות צפייה מתחומי הדוקו, הבידור, הספורט והסרטים

חומות בלי תקווה

"דוריס פיין, גנבת יהלומים", יום ב' 20:40, ערוץ yes דוקו

קשישה אלגנטית ניצבת בפני בית המשפט ומבקשת את רחמיו. את הסימפטיה של הצופים היא מעוררת כמעט מיד: אמנם כבר יותר מ-60 שנה שהיא שודדת יהלומים, בעיקר מחנויות תכשיטים, אבל מי רוצה לשלוח קשישה למאסר שעלול להיות התחנה הסופית של חייה? אפילו קורבנותיה נראים קצת מבולבלים, הרי זו בדיוק הגישה שהביאה אותם לבטוח מלכתחילה בגנבת. סרט קטן ומעניין על מי שהחליטה לחיות חיי פאר על חשבון אחרים, ועתה מוגש לה החשבון.

* ציון: 8

טעם של פעם

הפועל תל-אביב - מכבי חיפה, יום ב' 20:55, ערוץ 1

פעם, ממש לא מזמן, זה היה משחק עונה. הפעם שתי הקבוצות זקוקות לניצחון כדי לברוח מהתחתית. כמו שני טייקונים שהיו יריבים עסקיים, ירדו מנכסיהם ועכשיו הם נפגשים באוטובוס, יעמדו הערב הפועל תל-אביב ומכבי חיפה זו מול זו. פעם זו הייתה מלחמה מפוארת - עתה כל שנותר להן הוא להשפיל מבט ולצמצם נזקים.

אחת משלוש

"ארץ נהדרת", יום ב' 21:40, ערוץ 2 קשת

בערוץ 1 יש סאטירה ימנית שמצליחה לנפק רק מעט (מדי), רגעי קסם ואולי עורגת בסתר לקצת אופוזיציה כדי להתחדד. בערוץ 10 יש תוכנית סאטירה מוצלחת שלא מצליחה להוציא מהאולפן את העז - במקרה של אמש, חברת הכנסת מירי רגב: מחד - זה אווילי לתת לה במה שמעליה תוכל להשתלח בכל מי שאינו היא, ומנגד - כשמנסים להתעמת איתה נראה האולפן כמו ניסיון של דיילים ב"ישראייר" לחצות את המעבר עם עגלת הדיוטי-פרי: וולגרי, צעקני ואלים. על הרקע הזה זוהרת "ארץ נהדרת": היא לא תמיד מוצלחת, אבל כמו גברת מטופחת שלמדה להסתיר את פגמיה עם לא מעט מייק-אפ, הרי שבתאורה נכונה היא נראית כמעט מושלמת.

מהירה ועצבנית

"מהיר ועצבני", יום ב' 23:45, ערוץ הוט גולד

במשפט אחד: לא רק בגלל גל גדות. היא אמנם עושה כאן תפקיד משני לא מבוטל, ומצליחה להיראות נפלא (זהירות, ספוילר), גם ברגעיה האחרונים של הדמות, אבל למרות השם הקצת מעצבן של הסדרה הזאת, יש כאן יופי של "אקשן", במיוחד לכל מי שאוהב מרדפי מכוניות. יופי של דרך לסגור את הלילה גם אם החדשות מעצבנות וקבוצת הכדורגל שלך מפסידה.