עימות משפטי בין "את" לשרה נתניהו; דלפה תמונה מפתיעה של אשת רה"מ

הקרב המשפטי בשיאו - וכאן מתפרסמת תמונה נוספת של שרה נתניהו, בסקיני ג'ינס ■ עוה"ד של נתניהו: "הפרסום לפני הבחירות יגרום לה נזקים כבדים" ■ "את": "משרד רה"מ ודובריו לא קיבלו את השליטה במגזין"

שרה נתניהו ומיכל הרצוג על שער "את" / צילום: ז'אן כהן ועידו לביא
שרה נתניהו ומיכל הרצוג על שער "את" / צילום: ז'אן כהן ועידו לביא

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, ניסתה למנוע את פרסום כתבת השער אודותיה במגזין הנשים "את".

במכתב ששלחה באמצעות עו"ד דוד שמרון נכתב כי נתניהו הסכימה לפרסם את תמונותיה במגזין לצד שאלון קצר, אולם הסכימה להשיב לשאלון רק לאחר הבחירות.

"בין היתר הבהירה הגברת נתניהו כי השתתפותה מותנית בכך שהכתבה, לרבות כל הפניה אליה, תאושר על-ידה טרם הפרסום", נכתב במכתב שנשלח שלשום (א') לעורכת "את", עדי עוז.

"בהתאם להסכמות שהוגשו צולמה נתניהו לכתבה, והבהירה במענה לשאלון שנשלח אליה כי תשיב על השאלות לאחר מועד הבחירות. בכך הבהירה הגברת נתניהו כי פרסום הכתבה טרם מועד הבחירות, היינו בהכרח ללא תשובותיה לשאלון, אינו מאושר על-ידה והינו מנוגד להסכמות בין הצדדים.

"ואולם, נודע כי בחוסר תום-לב ותוך הפרה בוטה של ההסכמות בין הצדדים, התחלתם בהכנת הכתבה לדפוס, וכי בכוונתכם לפרסמה בטרם מועד הבחירות ללא קבלת אישורה או תשובותיה לשאלון, דבר הצפוי לגרום לה לנזקים כבדים".

עו"ד שמרון דרש להפסיק את הדפסת העיתון מקבוצת "טיים אאוט"של המו"ל יובל סיגלר.

בתגובה כתב עו"ד ליאור אפשטיין בשם "את": "הגברת נתניהו ומר ניר חפץ (יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו - ל"א) מטעמה הם אלה אשר הפרו את ההסכמות המוקדמות, שהושגו בינם לבין עורכת המגזין".

אתר "גלובס" מציג כאן תמונה נוספת, שעדיין לא פורסמה, של שרה נתניהו מפרויקט הצילומים ל"את":

שרה נתניהו על שער מגזין
 שרה נתניהו על שער מגזין

שרה נתניהו בסקיני ג'ינס, מגזין "את" - התמונה החדשה שדלפה. צילום ועיצוב שיער: ז'אן כהן. סטייליסטית: סנדרה רינגלר

על-פי מכתב התשובה, נתניהו אישרה ב"אופן חד-משמעי", באמצעות ניר חפץ, את המתווה שהוסכם להפקה ופרסומה של כתבה מצולמת בגיליון מארס 2015, אולם ככל הנראה לאחר שהבחינה ברעש התקשורתי סביב פרשת הבקבוקים והסרטון עם מושיק גלאמין, ביקשה לדחות את הכתבה לאחר הבחירות וסירבה לענות על השאלון שנשלח אליה.

"היו אלה מרשתך ונציגיה אשר על דעתם בלבד ביקשו לחזור בהם מהמתווה עליו הוסכם", נכתב והוסף כי שרה נתניהו, "משרד ראש הממשלה ודובריו לא קיבלו לידיהם את השליטה במגזין, ועיתויי הפרסום ואופיו לא הוכפפו לשיקוליהם".

שרה נתניהו / מתוך עמוד הפייסבוק של
 שרה נתניהו / מתוך עמוד הפייסבוק של

שרה נתניהו, מגזין "את". מי הפר סיכומים מוקדמים?

כמו כן, טוען עו"ד אפשטיין, שרה נתניהו הייתה אמורה להצטלם בתוך ביתה, על-פי ההסכמות, אולם בסופו של דבר נערך הצילום בסט שנבנה בחצר הבית.

גיליונות מגזין "את" לחודש מארס יחולקו לשניים: כאלה עם אשת ראש הממשלה על השער, ואחרים עם שער שעליו דמותה של מיכל הרצוג, רעייתו של יצחק הרצוג, יו"ר המחנה הציוני.