מגדל במו"מ לרכישת 50% מ"טרמינל פארק" ב-257 מ' ש'

חברת הנדל"ן המניב ויתניה מנהלת מו"מ עם מגדל למכירת הפרויקט הממוקם באזור התעשייה באור-יהודה

חברת הנדל"ן המניב ויתניה מנהלת מו"מ למכירת 50% מהזכויות שלה בפרויקט "טרמינל פארק" הממוקם באזור התעשייה באור-יהודה לידי קבוצת מגדל תמורת כ-257 מיליון שקל. את הפרויקט מחזיקה ויתניה באמצעות חברה-בת (90%), וחלקה יסתכם ב-231 מיליון שקל.

בויתניה העריכו כי הסכם עם הרוכש ייחתם בקרוב, וציינו כי בשלב זה טרם נעשתה הערכה לרווח הצפוי לה בגין העסקה, שיהיה כפוף להסכם הסופי בין הצדדים. מדובר במכירת שני בניינים - האחד קים והשני בבנייה. עיקר השטחים בנכס הנמכר הקיים משמשים כמשרדים, ויש בו גם שטחי מסחר, אחסנה וחניות, ושיעור התפוסה בו עמד בסוף הרבעון השלישי אשתקד על 85%.

וברבעון השלישי אשתקד הוא הניב לה רווח תפעולי נקי (NOI) של 5.1 מיליון שקל. שווי הפרויקט כולו (100%) שאליו תיכנס מגדל, עמד על כ-355 מיליון שקל בדוחות ויתניה לרבעון השלישי של 2014. נציין כי המחזיקה הנוכחית בפרויקט תידרש להעביר סכום בהיקף של כ-100-50 מיליון שקל לצורך בניית הבניין השני (סכום שמגדל לא תידרש לו, ושנכלל במחיר העסקה).

מוקדם יותר החודש עדכנה ויתניה על השלמת עסקה למכירת החזקותיה בפרויקט בית אמפא שבהרצליה לשותפתה בנכס, חברת אמפא, תמורת 129 מיליון שקל - עסקה שממנה היא צופה רווח של 12 מיליון שקל.

ויתניה, העוסקת בפיתוח, ייזום, בנייה והשכרה של נדל"ן בארץ ובחו"ל, נסחרת בבורסה באמצעות 3 סדרות אג"ח בהיקף של כ-180 מיליון שקל, בתשואות של עד 4%. החברה נמצאת בידי קבוצת משקיעים, שהגדולים בהם הם האחים דני ואבי רייק, באמצעות חברת פליינג קרגו, הפרסומאים משה תאומים ומודי כידון, משפחת חממה והאחים גד ודן פרופר.