הבחירות לנשיא לשכת רו"ח יתקיימו ב-3 בספטמבר 2015

המתמודדים שהציגו עד כה את מועמדותם לתפקיד הם רו"ח יזהר קנה, רו"ח עופר מנירב ורו"ח חן שרייבר

הבחירות לתפקיד נשיא לשכת רואי החשבון, לוועד המרכזי ולועדי הסניפים והמרחבים של לשכת רואי החשבון יתקיימו ב-3 בספטמבר 2015 - כך החליט היום (ב') הוועד המרכזי של לשכת רואי החשבון.

המתמודדים שהציגו עד כה את מועמדותם לתפקיד הם רו"ח יזהר קנה, רו"ח עופר מנירב ורו"ח חן שרייבר.

לשכת רואי החשבון מונה כיום כ-13,400 חברים שיבחרו את נשיא לשכת רואי החשבון בבחירות הקרובות. נשיא הלשכה נבחר בבחירות אישיות, ישירות וחשאיות אחת ל-3 שנים, והוא מכהן כיו"ר הוועד המרכזי (הדירקטוריון) והאסיפה הכללית.

חברי הוועד המרכזי נבחרים גם הם אחת ל-3 שנים. הוועד שמכהן כדירקטוריון הלשכה עוסק בנושאים לקביעת מדיניות והתוויית קווי פעולה, מטרות ואסטרטגיה.

במקביל יבחרו החברים את יושבי-הראש והנציגים של שלושת המרחבים: ירושלים, תל-אביב והמרכז וחיפה והצפון, ואת נציגיהם בשלושת הסניפים: באר-שבע והדרום, נצרת והעמקים ונתניה-חדרה. ועדי המרחבים והסניפים נבחרים על-ידי רואי החשבון החברים באותם מרחבים או סניפים.

נשיא לשכת רואי החשבון, רו"ח דודי גולדברג, מסר: "אני מקיים את שהבטחתי בתחילת כהונתי כנשיא - אכהן קדנציה אחת כנשיא, ולאחריה אשאיר את הובלת הלשכה לנשיא הבא שייבחר".

גולדברג הודה לכל העושים במלאכה "ולכל אלה שעזרו לי וללשכה להצליח בתקופה של כ-3 שנות עשייה עמוסות לטובת ציבור רואי החשבון והמקצוע".

לדבריו, "לשכת רואי החשבון הפכה בשנים האחרונות לגורם משפיע ודומיננטי בתהליכי קבלת ההחלטות בתחום החקיקה הכלכלית, הרגולציה התקינה בביקורת, החשבונאות והמיסוי. התרומה של הלשכה באה לידי ביטוי בצמתים רגישים, בשמירה על האינטרסים של הציבור הרחב. העלייה בהשפעת הלשכה התבטאה גם בגידול במספר החברים בה ובמעורבותם בתפקידי מפתח במשק הישראלי. חשוב שהלשכה תמשיך להוות גורם משפיע, שדעתו נלקחת בחשבון על-ידי ראשי המדינה והמשק".

גולדברג הוסיף כי "תקוותי היא שהדור הצעיר של רואי חשבון יצטרף ללשכה, יפעל וימשיך את דרכינו. אני קורא לכל המועמדים ולאלה שייבחרו, שימרו על לשכת רואי החשבון - כי זה הבית שלנו, אין לנו בית אחר".