חדשות הרכב: טויוטה קורולה משודרגת - ללא שינוי במחיר

טויוטה משדרגת משמעותית את אבזור המשפחתית הנמכרת בישראל ומותירה את המחיר על כנו ■ וגם: הצצה לגרסה החדשה של מכונית המיני הפופולארית בארץ שנחתה פה השבוע

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: ריינג' רובר מסירה את הגג מה-evoque האופנתית באופן רשמי, אינפיניטי חושפת פרטים נוספים על QX30, נהיה עם בוחן פתע ללקסוס NX, מרצדס בביקור כפול במהדורה, בפעם הראשונה עם g 500 4x4² והשנייה עם ה-AMG GT3, פורד אוסטרליה במחווה קיצית לקן בלוק בשם ביצ'קאנה, נהיה עם התרשמות ראשונה לשני אופנועים חדשים מבית KTM ונסיים עם לחן מוסיקלי שכולו אינפיניטי.

לפחות 11 בני אדם נשלחו לקבלת טיפול בבית החולים לאחר תאונת שרשרת בארה"ב שם היו מעורבים לא פחות מ-40 כלי רכב בניהם אוטובוס ילדים ומשאית. האירוע התרחש לפני מספר ימים במחוז מיין בשל שילוב קטלני של תנועת בוקר ערה ושלג כבד.
למרות ניסיונות הבלימה של הנהגים, מספר לא מבוטל של רכבים פגע בשתי מכוניות ואף בשלוש תוך כדי שהם מסתחררים ומאבדים שליטה. עדי ראיה במקום ספרו כי אחת הסיבות לתאונה הקשה היא מהירות נסיעה גבוהה בהרבה ממה שהיתה צריכה להיות בבוקר המושלג. מעבר לאחד עשר הפצועים שפונו כאמור לבתי החולים לא נרשמו הרוגים לעומת זאת את עליות הנזק ברכוש יקח עוד הרבה זמן לאמוד.